Στην κατάμεστη αίθουσα του εντευκτηρίου της Αθηναϊκής Λέσχης, την Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016 ο Επίτιμος Αρχηγός ΓΕΣ Στρατηγός ε.α. Φραγκούλης Φράγκος παρουσίασε στο πολυπληθές κοινό ομιλία με θέμα το ΠΑΡΕΛΘΟΝ, το ΠΑΡΟΝ και το ΜΕΛΛΟΝ της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΡΑΚΗΣ. Μεταξύ των παρευρισκομένων αξίζει να αναφερθούν οι παρουσίες του πρώην Πρωθυπουργού Παναγιώτη Πικραμένου και πολλών στελεχών της υπηρεσιακής του κυβέρνησης, μέλη του κοινοβουλίου από τη ΝΔ και τους ΑΝΕΛ, πρώην βουλευτές και γενικοί γραμματείς υπουργείων, ανώτατοι Αξιωματικοί των ΕΔ, διακεκριμένοι επιστήμονες, κ.ά. Στην εκδήλωση παρέστη ως επίτιμο μέλος της Αθηναϊκής Λέσχης ο υιός του τέως Βασιλέα Κωνσταντίνου Νικόλαος.
Με μία έντονα συναισθηματικά φορτισμένη ομιλία, λόγω καταγωγής από την Κομοτηνή, ο επίτιμος Αρχηγός προέβη σε μία εμπεριστατωμένη διαχρονική ανάλυση των σχέσεων Ελλάδας – Τουρκίας με επίκεντρο κυρίως στην περιοχή της Θράκης, δίνοντας έμφαση στη γεωπολιτική της αξία, τη σύσταση του τοπικού πληθυσμού και την ανθελληνική δραστηριότητα του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής. Ο Στρατηγός στηλίτευσε την ανυπαρξία εθνικής στρατηγικής πολιτικής, ενώ ήταν ιδιαίτερα καυστικός για τους χειρισμούς της πολιτικής εξουσίας, που επιβαρύνουν το ήδη αρνητικό κλίμα που υφίσταται στην ελληνική Θράκη.
Στο τέλος της εκδήλωσης βγήκε και η είδηση καθόσον ο επίτιμος Αρχηγός, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, δήλωσε με στεντόρεια φωνή, που μπορεί να εκλειφθεί και ως θυμός, ότι όχι μόνο δεν πρόκειται να ηγηθεί του κόμματος Μπαλτάκου αλλά και ότι έχει να συνομιλήσει μαζί του πάνω από δύο χρόνια, επομένως όπως σημείωσε κάθε αναφορά στο όνομά του προφανώς και εμπεριέχει δόλο. Συμπλήρωσε ότι, από Εύελπις και νεαρός Αξιωματικός έως και Αρχηγός του Στρατού πάντα εκπροσωπούσε και διοικούσε το σύνολο των Ελλήνων χωρίς να προβαίνει σε κανενός είδος διαχωρισμού και από όλες τις θέσεις που του εμπιστεύθηκε η πατρίδα, πίστευε και πιστεύει ακράδαντα ότι πάνω από όλα είναι η Ελλάδα και όλοι οι Έλληνες ΜΑΖΙ.
Ξεκινώντας την ομιλία του ο επίτιμος Αρχηγός, τόνισε ότι οι διαχρονικά κυβερνώντες την Ελλάδα, αδυνατούν να αντιληφθούν τα αυτονόητα και επί δεκαετίες παίζουν το παιχνίδι της Άγκυρας αφού αδιαφόρησαν για Κωνσταντινουπολίτες, Ίμβριους και Τενέδιους χωρίς να λάβουν μέτρα για να αποτρέψουν την καταστροφή της ελληνικής μειονότητας και ουδέποτε απαίτησαν να επιβάλουν την αρχή της αμοιβαιότητας σε σχέση με τη μουσουλμανική μειονότητα.
Συνεχίζοντας έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στην ανάμειξη του Τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής στις ευρωεκλογές του 2014, όπου το κόμμα των τουρκόφωνων το Κ.Ι.Ε.Φ. (Κόμμα Ισότητας Ελευθερίας και Φιλίας) και όχι D.E.B. (Dostluk Esitlik Baris Partisi) συγκέντρωσε υψηλά ποσοστά εξασφαλίζοντας την πρώτη θέση στο Νομό Ροδόπης με 41,68 % (και 25.857 ψήφους) και στο νομό Ξάνθης με 25,87 % (και 15.300 ψήφους), ενώ συνολικά στην επικράτεια 0,77 % και 42.617 ψήφους.
Τόνισε ότι αντί το συγκεκριμένο αποτέλεσμα να κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου και να συνεγείρει την τότε κυβέρνηση και αντιπολίτευση, ώστε ανεξαρτήτως κόμματος και ιδεολογίας να αλλάξουν πολιτική, δυστυχώς συνέχισαν να συναγωνίζονται εντελώς ανεύθυνα στο βωμό της ψηφοθηρίας, προκειμένου να αποκομίσουν οφέλη από τους ψηφοφόρους της μουσουλμανικής κοινότητας αδιαφορώντας για το εθνικό συμφέρον. Και το αποτέλεσμα ήταν εξίσου καταστροφικό. Στις τελευταίες εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015 δεν εκλέχθηκε χριστιανός βουλευτής στο νομό Ροδόπης, ενώ συνολικά στη Θράκη οι μουσουλμάνοι βουλευτές είναι 4 για πρώτη φορά. Επίσης, λαμβάνοντας υπόψη την ισχνή πλειοψηφία της παρούσας συγκυβέρνησης εύκολα συμπεραίνεται ότι κάλλιστα μπορεί να είναι δέσμια σε οποιεσδήποτε παράλογες απαιτήσεις και τυχόν εκβιασμούς των μουσουλμάνων βουλευτών.
Με σκοπό να αναδείξει τη γεωπολιτική αξία της Θράκης ο Αρχηγός αναφέρθηκε επιγραμματικά στα γεωπολιτικά και οικονομικά χαρακτηριστικά στρατηγικού επιπέδου που συγκεντρώνει η περιοχή της ελληνικής Θράκης:
1. Η Θράκη είναι ένας γεωπολιτικός εξώστης από τον οποίο η Ελλάδα ατενίζει τα στενά του Βοσπόρου και τον Εύξεινο Πόντο. Από την άποψη αυτή η Θράκη καθιστά την Ελλάδα τμήμα του παρευξείνιου υποσυστήματος, δηλαδή χώρα η οποία παρουσιάζει ενδιαφέρον για τους γεωπολιτικούς παίκτες πλανητικής ή περιφερειακής εμβέλειας, που συγκρούονται στην περιοχή.
2. Η Θράκη αποτελεί προγεφύρωμα στη χερσόνησο του Αίμου, το οποίο σε όποιον το ελέγχει δίνει άμεση πρόσβαση από τη θάλασσα προς όλους τους εμπορικούς δρόμους που κατευθύνονται προς την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη (με την τελευταία να έχει αποκτήσει ιδιαίτερη οικονομική σημασία μετά την πτώση του κομμουνισμού και τις εδαφικές μεταβολές που αναδεικνύονται, όπως η διένεξη Ρωσίας Ουκρανίας). Είναι σαφές ότι μια τέτοια πρόσβαση ενδιαφέρει όποιον έρχεται από τα ανατολικά (Κίνα και λοιπές εξαγωγικές χώρες της Ασίας), αφού του προσφέρει μια πολύ πιο σύντομη και φθηνή διαδρομή για τη διοχέτευση των προϊόντων του σε αυτές τις περιοχές, απ’ οποιαδήποτε άλλη εναλλακτική επιλογή (π.χ. μέσω Αδριατικής ή μέσω των λιμανιών της Β. Ευρώπης).
Επίσης του προσφέρει μια παράκαμψη των κορεσμένων στενών του Βοσπόρου για όσες περιοχές είναι προσβάσιμες μέσω του Εύξεινου Πόντου. Αυτή η μείωση του κόστους ή του χρόνου μεταφοράς, υπολογιζόμενη στο σύνολο των προϊόντων που θα διακινηθούν, καθορίζει και την οικονομική σημασία αυτής της πρόσβασης για τον ενδιαφερόμενο.
Ανάλογη είναι η σημασία της Θράκης και για τις χώρες της Ανατολικής Βαλκανικής και ιδίως για τη Βουλγαρία, η οποία μέσω της Θράκης θα μπορούσε να αποκτήσει πρόσβαση στη θάλασσα παρακάμπτοντας τα στενά του Βοσπόρου. Από τα παραπάνω προκύπτει ότι για την Ελλάδα η Θράκη δεν είναι μόνο το δικό της πολύτιμο εφαλτήριο για τα Ανατολικά Βαλκάνια και την Ανατολική Ευρώπη, αλλά και μια περιοχή που μπορεί εν δυνάμει να εξελιχθεί σε διεθνή κόμβο εμπορίου, στοιχείο το οποίο αυξάνει κατακόρυφα την αξία της στο χρηματιστήριο της γεωοικονομίας.
3. Η Θράκη βρίσκεται πάνω στον εμπορικό άξονα Ανατολής-Δύσης από τον οποίο αναγκαστικά θα διέλθουν και οι αγωγοί φυσικού αερίου οι οποίοι θα ξεκινούν από την κεντρική Ασία και θα καταλήγουν στην Ευρώπη. Το γεγονός αυτό προσδίδει από μόνο του ιδιαίτερη σημασία στη Θράκη.
4. Η Θράκη δίνει στην Ελλάδα σημαντικό στρατηγικό βάθος στη διεύθυνση Ανατολής-Δύσης και αποτελεί τον Βόρειο προμαχώνα της Αιγαιακής «ενδοχώρας».
5. Η Θράκη εκτός από το ότι περιλαμβάνει κάτι λιγότερο από το 1/12 των καλλιεργήσιμων εδαφών της ελληνικής επικράτειας και σημαντικές εκτάσεις βοσκοτόπων (πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό για την τροφική επάρκεια της χώρας) διαθέτει πιθανώς και αξιόλογο ορυκτό πλούτο, τόσο στην ηπειρωτική ζώνη όσο και στην υφαλοκρηπίδα του Β. Αιγαίου.
Συγκεκριμένα, εκτός από χρυσό (Πέραμα Έβρου, Σάππες Ροδόπης) και ζεόλιθο (Πετρωτά Έβρου), η Θράκη διαθέτει αποθέματα σπανίων γαιών.
6. Η Θράκη μαζί με τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου δεν είναι μόνο το φυσικό ανατολικό σύνορο της Ελλάδας. Είναι παράλληλα και ένα πολιτιστικό και ιδεολογικό σύνορο που διαχωρίζει δύο κόσμους, δύο θρησκείες, δύο ιστορίες. Κατ’ επέκταση είναι το σύνορο της Ευρώπης με τον κόσμο της Ανατολής και υπό αυτή την έννοια η διαρκής επιβεβαίωση του ανένδοτου χαρακτήρα του αποτελεί ζήτημα τεράστιας πολιτικής, ιδεολογικής και συμβολικής σημασίας.
Η ελληνική Θράκη όμως είναι και κάτι ακόμη: αποτελεί το τελευταίο σημείο αγκίστρωσης του ελληνισμού στην ευρύτερη γεωγραφική περιοχή της Θράκης μετά τον ξεριζωμό του από τις βόρειες και τις ανατολικές περιοχές της. Τυχόν απώλειά της συνεπώς, θα σήμαινε το κλείσιμο ενός ακόμη μεγάλου ιστορικού κεφαλαίου, αυτού που επί αιώνες γράφει με τους αγώνες του ο θρακικός ελληνισμός.
Σε ό,τι αφορά στη σύσταση του πληθυσμού της Θράκης, ο Αρχηγός αναφέρθηκε στη μουσουλμανική μειονότητα που ανέρχεται σε 114.000 και αναλύεται σε 54.000 τουρκογενείς, 36.000 Πομάκους και 24.000 Αθίγγανους.
Συνεχίζοντας προέβη σε εκτενή αναφορά για τους Πομάκους και τον τιτάνιο αγώνα που δίνουν για τη διατήρηση της γλώσσας τους. Οι Πομάκοι τα τελευταία έτη στοχοποιούνται από το μειονοτικό τύπο διότι «τολμούν» να αυτοπροσδιορίζονται ως «μουσουλμάνοι Έλληνες», ανατρέποντας τα σχέδια της Άγκυρας αφού δηλώνουν ότι είναι μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα, Έλληνες πολίτες με μητρική γλώσσα την πομακική. Πρωτοπόροι σε αυτή τη προσπάθεια είναι η εφημερίδα «ΖΑΓΑΛΙΣΑ» του κ. Ιμάμ Αχμέτ και η πρόεδρος του Συλλόγου «ΕΛΠΙΔΑ» Σαμπιχά Σουλεϊμάν, οι οποίοι συνεχώς και αδιαλείπτως, χωρίς να σκιάζονται από το φόβο της ψυχολογικής πίεσης των «ομάδων» που δουλεύουν για τον αφανισμό τους, προσπαθούν με περίσσεια εσωτερική δύναμη να εμφυσήσουν λίγο από το πνεύμα των προγόνων τους στα στήθια των μικρών πομακόπουλων και ρωμά. Δεν διστάζουν να προτάξουν τα στήθη τους όπου και όποτε χρειαστεί. Για τη Σαμπιχά επιλεκτικά αναφέρθηκε στις δηλώσεις της στο 5ο Συνέδριο του ΟΗΕ για τις μειονότητες, όπου τόνισε ότι η εκμάθηση της τουρκικής γλώσσας που επιβάλλουν οι Τούρκοι στους Ρομά της Θράκης, γίνεται με χρήματα των Ελλήνων φορολογούμενων! Το πρόγραμμα «εκπαίδευσης μουσουλμανοπαίδων» έχει – υποτίθεται – στόχο την παροχή ίσων ευκαιριών στη μόρφωση για τα παιδιά της μειονότητας. Στην πράξη, αυτό που γίνεται είναι να καθιερώνεται η τουρκική γλώσσα ως η επίσημη μοναδική μειονοτική γλώσσα όλων των μουσουλμάνων μαθητών. Το πρόγραμμα εκπαίδευσης μουσουλμανοπαίδων συγχρηματοδοτείται από εθνικούς πόρους και κοινοτικά κονδύλια και από το 1997 έως το 2012 στοίχισε πάνω από 27 εκατομμύρια ευρώ (27.245.000 ευρώ).
Συνεχίζοντας αναφέρθηκε και πάλι στην έντονη δραστηριότητα του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής, που έχει ως αιχμή του δόρατος της προκλητικής στάσης του το θέμα της μη αναγνώρισης των νόμιμων μουφτήδων της Ξάνθης και της Κομοτηνής. Και δυστυχώς τους τελευταίους μήνες, το προξενείο εκμεταλλευόμενο την ανυπαρξία των κυβερνήσεων υποδαυλίζει ζήτημα αμφισβήτησης και του νόμιμου μουφτή του Διδυμοτείχου και επιχειρεί να προσεταιρισθεί τους πολιτιστικούς μουσουλμανικούς συλλόγους του νομού Έβρου με σκοπό να προχωρήσουν και αυτοί σε εκλογή μουφτή στα πρότυπα της Κομοτηνής και της Ξάνθης. Επίσης αξιοσημείωτο είναι ότι έχουν κατατεθεί αιτήματα για ανέγερση νέων τζαμιών σε χωριά της επαρχίας Διδυμοτείχου, όπου ο χριστιανικός πληθυσμός αποτελούσε τουλάχιστον έως πρόσφατα τη συντριπτική πλειοψηφία. Οι φερόμενοι ως υποστηρικτές της μειονότητας πραγματοποιούν καθημερινά μετακινήσεις σε κάθε σπιθαμή της Θράκης, προσπαθώντας να προσελκύσουν ακόμη και όλους αυτούς που αισθάνονται Έλληνες, τουρκογενείς, πομάκους και ρωμά.
Αναφερόμενος στην επεκτατική πολιτική της Τουρκίας τόνισε ότι εκμεταλλευόμενη τη γεωγραφική της θέση, προσπαθεί παραπλανητικά να παίξει το ρόλο του παράγοντα σταθερότητας. Η Τουρκία είναι από τις λίγες χώρες ανά τον κόσμο που αντιμετωπίζει σφαιρική απειλή και βρίσκεται μέσα σε ένα πεντάγωνο αστάθειας του οποίου οι γωνίες εκτείνονται στα Βαλκάνια, τη λεκάνη της Μεσογείου, τη Μέση Ανατολή, την Υπερκαυκασία και την Κ. Ασία και τέλος τη λεκάνη της Μαύρης Θάλασσας. Ο πόλεμος στον Περσικό Κόλπο, η διάλυση της ΕΣΣΔ, οι αναταραχές στα Βαλκάνια, οι πρόσφατες διενέξεις στον Καύκασο και στην περιοχή της Συρίας, δημιούργησαν ένα πλαίσιο αστάθειας και κρίσεων που σταδιακά διαμόρφωσαν τις προϋποθέσεις για τη γεωπολιτική αναβάθμισή της. Η Τουρκία επιδιώκει, να παρουσιασθεί ως αξιόπιστος συνομιλητής του Ιράν, του οποίου η γεωπολιτική παρουσία και δυναμική στην περιοχή ολοκληρώνει την ισλαμική «ζώνη ασφάλειας» πέριξ της Ρωσίας, σε συνεργασία με το «νέο» Αφγανιστάν και Πακιστάν. Ενώ απειλεί ευθέως τη Συρία μέσω της ανατροπής του Άσαντ, υποστηρίζει παρασκηνιακά την εξάπλωση του Ισλαμικού κράτους και με τον αιχμάλωτο Οτσαλάν προσπαθεί να τιθασεύσει τους Κούρδους εντός και εκτός Τουρκίας.
Ταυτόχρονα η ισχύς της Τουρκίας εκφράζεται με το γνήσιο Θουκυδίδειο τρόπο (πολυτελή ιερά και μεγαλοπρεπή κτίσματα τα οποία προκαλούν δέος και προβάλουν δυναμισμό προς τους τρίτους π.χ. το φράγμα του Ατατούρκ, το νεοανεγερθέν παλάτι του Ερντογάν στην Άγκυρα, κ.ά.).
Η Τουρκία, αναφορικώς με την Ελλάδα επιδιώκει την επιβολή των γεωπολιτικών της βλέψεων στους εξής συγκεκριμένους στόχους:
1. Στο Αιγαίο, με σειρά μονομερών διεκδικήσεων (χωρικά ύδατα, υφαλοκριπίδα, εθνικός εναέριος χώρος FIR Αθηνών, ΑΟΖ, απομάκρυνση του αμυντικού δυναμικού από τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα, επιχειρησιακός έλεγχος στα πλοία του ΝΑΤΟ, ευθύνη έρευνας και διάσωσης, αμφισβήτηση εθνικής κυριαρχίας) καθώς και με την εκτόξευση απειλών περί πολέμου επιδιώκει τη διανομή του με όρια που θα εφάπτονται του 25ου μεσημβρινού.
2. Στην Θράκη, επιδιώκει την ολοκλήρωση του εκτουρκισμού της μουσουλμανικής μειονότητας μέσω της επιχειρούμενης ομογενοποίησης του τοπικού μειονοτικού στοιχείου με όχημα μια τεχνηέντως καλλιεργούμενη κοινή «Τουρκική» εθνοτική συνείδηση, αλλά και με μεταφορά μειονοτικού δυναμικού στο Νομό Έβρου, και τέλος με την καλλιέργεια της ιδέας της αυτονομίας, σε συνδυασμό και με τη μουσουλμανική μειονότητα που διαβιώνει στη Ν. Βουλγαρία.
Κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου σχετικά με την επεκτατική πολιτική της Τουρκίας και με αφορμή την έντονη μεταναστευτική ροή μουσουλμάνων προσφύγων και οικονομικών μεταναστών στην χώρα μας, ο Αρχηγός υπενθύμισε την επικίνδυνη νεοθωμανική θεώρηση, όπως την διατύπωσε στο βιβλίο του «Στρατηγικό Βάθος της Τουρκίας» ο πρωθυπουργός Νταβούτογλου και υλοποιεί ο πρόεδρος Ερντογάν, επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά την δήλωση του Οζάλ για αποστολή στην Ελλάδα εκατομμυρίων «μεταναστών», που όλοι τους προέρχονται από μουσουλμανικές χώρες. Η στρατηγική είναι γνωστή και την διατύπωσε με σαφήνεια ο Σουν Τζου στο περίφημο βιβλίο του, η Τέχνη του Πολέμου: «Η μεγαλύτερη τέχνη στον πόλεμο είναι να υποτάξεις τον εχθρό χωρίς μάχη». Αυτό πράττει και η Τουρκία απέναντι στην Ελλάδα με πολιορκητικό κλοιό την λαθρομετανάστευση.
Αναφερόμενος στη θέση της Ελλάδας τόνισε ότι ο κύριος λόγος που η χώρα μας βρίσκεται σε καθεστώς οικονομικής, πολιτικής, κοινωνικής και εθνικής κατάρρευσης είναι η ανυπαρξία ενός εθνικού στρατηγικού σχεδιασμού, γεγονός το οποίο έχει επιτρέψει τις προσωπικές «αυθαίρετες», αποσπασματικές, χωρίς συνοχή και συνέχεια παρεμβάσεις πολιτευτών και ιδιωτών στη χάραξη της εθνικής ή εξωτερικής πολιτικής.
Σήμερα η Ελλάδα βιώνει τα αποτελέσματα αυτής της θολής και απόλυτα στρεβλής πολιτικής πρακτικής, η οποία δεν ικανοποιεί στόχους και σκοπούς, δεν υπακούει σ’ ένα γενικότερο πλαίσιο κανόνων και ορίων ούτε υπόκειται σε οποιονδήποτε επαρκή και σοβαρό έλεγχο από κάποια Αρχή.
Το μεγαλύτερο «δυστύχημα» είναι πως όλοι, αρνούνται επίμονα να συμβουλευθούν ή να υπακούσουν σε υποδείξεις εξειδικευμένων κρατικών υπαλλήλων και διπλωματών, οι οποίοι έχουν πλούσια εμπειρία, γνώσεις και ικανότητες και αποτελούν «κόκκινο πανί», κάτι το οποίο εκμεταλλεύεται στο έπακρο η Άγκυρα και αργά αλλά σταθερά, μεθοδικά και με προσεκτικά μελετημένες κινήσεις, εκμεταλλευόμενη την ελληνική αδιαφορία, βάζει ολοένα και περισσότερο πόδι στη Θράκη.
Για την αντιμετώπιση της υφιστάμενης κατάστασης ο Αρχηγός πρότεινε μία σειρά προτάσεων και μέτρων:
• Τέρμα η μεμψιμοιρία και οι δικαιολογίες τι κάνει η Ελληνική Πολιτεία για την Θράκη όταν οι Θρακιώτες μεταδημοτεύουν. Επιβάλλεται να αντιληφθούν όλοι ότι θα πρέπει υποχρεωτικά οι Θρακιώτες να εγγραφούν στους Δήμους και τις κοινότητες της ΘΡΑΚΗΣ.
• Ταυτόχρονα να εγγραφούν ακόμα και οι Ίμβριοι – Κωνσταντινοπολίτες υποχρεωτικά σε Δήμους και κοινότητες της Θράκης, διότι είναι πάνω από 300.000 σε Ελλάδα και εξωτερικό ώστε να διεκδικούν τις περιουσίες τους και τα δικαιώματα τους στις ιδιαίτερες πατρίδες τους και να μην αποτελούν μονομέρεια οι απαιτήσεις των «Τούρκων της Δυτικής Θράκης» διότι φωνάζει ο θύτης και όχι το ΘΥΜΑ.
• Ίδρυση ελληνικού προξενείου στην Τραπεζούντα και στα πλαίσια της αρχής της αμοιβαιότητας διότι η Ελλάδα διαθέτει ένα λιγότερο.
• Όλοι να συνεισφέρουν, ακόμα και με μια απλή συνδρομή στις ενημερωτικές εφημερίδες και διαδικτυακούς τόπους, που στηρίζουν τη προσπάθεια για προστασία ΟΛΩΝ των μουσουλμάνων Ελλήνων (εφημερίδα ΖΑΓΑΛΙΣΑ, σύλλογος ΕΛΠΙΔΑ, ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ, www. tourkikanea. gr).
• Άμεση ανάκληση του καθεστώτος ελεύθερης εισόδου στην Ελλάδα για τα πράσινα διαβατήρια της Τουρκίας, με την υλοποίηση της οποίας εισέρχονται στην Ελλάδα ΧΩΡΙΣ VISA άτομα αμφιβόλου ποιότητας και σκοπού! Δεν υπάρχει καν το πρόσχημα του τουρισμού, αφού με πράσινα διαβατήρια εισέρχονται άνευ στοιχειώδους ελέγχου ανώτεροι δημόσιοι υπάλληλοι, πρώην υπουργοί, βουλευτές, δήμαρχοι, κά.
• Άμεση τροποποίηση του νόμου που επιτρέπει μείωση κατά 80% στο πρόστιμο νομιμοποίησης αυθαιρέτων των μουσουλμάνων και εφαρμογή του ρητά μόνο για όσα ανεγέρθησαν πριν το 1990, διότι έχουν το δίκιο τους, εφόσον δεν τους έδιναν την σχετική άδεια ανέγερσης.
• Να ανοίξουν πάλι αστυνομικά τμήματα της θρακικής υπαίθρου που έκλεισαν για «λόγους οικονομίας» αλλά ερήμωσαν από την κρατική παρουσία την εκτός πόλεων Θράκη. Έστω 2-3 σε ευαίσθητες περιοχές σε καθέναν από τους τρεις νομούς θα άλλαζαν το κλίμα ριζικά, ως σημεία αναφοράς των νομιμοφρόνων και φιλελλήνων μουσουλμάνων.
• Να μεταφερθεί το ιεροσπουδαστήριο Εχίνου στην Ξάνθη, όπου το κλίμα είναι λιγότερο τεταμένο (εθνικά) και υπάρχει ενδιαφέρον. Να ανοίξουν τα δημόσια δημοτικά σχολεία και τα νηπιαγωγεία που έχουν ήδη προγραμματιστεί στα μειονοτικά χωριά.
• Οι Πομάκοι να μαθαίνουν πομακικά και οι Ρωμά ρωμανί!!!
• Κατηγορηματικά αντίθετοι στη δημιουργία Ειδικής Οικονομικής Ζώνης στη Θράκη, εφόσον οι όροι υλοποίησής της δεν συνάδει με τα οικονομικά συμφέροντα της Ελλάδας, με αποτέλεσμα να γίνει πόλος έλξης κεφαλαίων ειδικά από την Τουρκία.
• Εκμετάλλευση πόρων από το ΕΣΠΑ για να κατασκευασθεί κάθετος άξονας Μέστης – Σαππών – Δερείου – Μεταξάδων – Ορμενίου. Η μελέτη που αφιλοκερδώς συντάχθηκε από τον Στρατό και καθηγητές του Πολυτεχνείου, εδώ και δυο έτη εγκεκριμένη από την Περιφέρεια κοιμάται στα συρτάρια του αρμόδιου υπουργείου.
• Η τάφρος κατασκευάζεται. Πρέπει να ολοκληρωθεί. Τεράστιο έργο με μηδενικά κεφάλαια. Ένα έθνος για να επιβιώσει θέλει μεγαλόπνοα οράματα και σχέδια και όχι μόνο διαχείριση της καθημερινότητας, που και σε αυτήν ακόμα οι σημερινοί συγκυβερνώντες αποδεικνύονται παντελώς άχρηστοι.
• Επανακαθορισμός των παραμέτρων για εκ νέου έναρξη των εργασιών κατασκευής του αγωγού Μπουργάζ – Αλεξανδρούπολης.
• Εφαρμογή ΦΠΑ 10% σε όλες τις παραμεθόριες περιοχές, κάτι που ισχύει σε όλη την ΕΕ. Τιμές καυσίμων, όπως αυτές των Σκοπίων και της Βουλγαρίας. Καθημερινά καραβάνια Ελλήνων φεύγουν για Ιβαήλοβγκραντ, Σβήλενγκραντ και Αδριανούπολη με σκοπό να κάνουν τα ψώνια τους και να φουλάρουν τα ρεζερβουάρ των οχημάτων τους. Μήπως είναι προδότες ή μήπως αισθάνονται προδομένοι από ένα κράτος που δεν σέβεται αυτούς που φυλάνε Θερμοπύλες, τους ακρίτες του…
• Ανάδειξη των λιμανιών σε εμπορικά κέντρα.
• Διασφάλιση του μέλλοντος των στελεχών των ΕΔ, δώστε τους το δικαίωμα να πιστέψουν στις δυνάμεις τους και θα διαπιστώσετε στο τέλος ότι θα αποβάλλουν και οι πολιτικοί μας το φοβικό σύνδρομο έναντι της Τουρκίαs που προσπαθεί να εισχωρήσει στην ψυχολογία τους. Οι παράγοντες υλοποίησης των παραπάνω είναι τα καύσιμα, τα ανταλλακτικά, τα πυρομαχικά και ιδίως η αξιοπρεπή διαβίωση αυτών και των οικογενειών τους. Πρέπει να το αντιληφθείτε όλοι σας. Αυτοί ήταν, είναι και θα είναι οι εγγυητές της ειρήνης και ασφάλειας έναντι των επιβουλών και των απειλών της Άγκυρας.
• Όλοι οι Θρακιώτες πρέπει να μεταβούν στα χωριά και να σφίξουν τα χέρια των μουσουλμάνων, χωρίς διαχωρισμούς. Να αντιληφθούν ότι είμαστε δίπλα τους και να αισθανθούν την εσωτερική γαλήνη και την ασφάλεια της πατρίδας μας. Να καταλάβουν ότι είμαστε μαζί τους και όχι απέναντι από τα πιστεύω τους.
Ολοκληρώνοντας την ομιλία του ο επίτιμος Αρχηγός αναφέρθηκε επιγραμματικά, μετά από απαίτηση του κοινού, στο μείζον πρόβλημα του μεταναστευτικού που αντιμετωπίζει η Ελλάδα από τις αρχές του 2015. Έντονα επικριτικός, αφενός για τους επιπόλαιους χειρισμούς της πολιτικής ηγεσίας, που εξαρτώμενη από ιδεοληψίες εξέπεμψε σήμα στους δυστυχείς αθώους πρόσφυγες αλλά και στους διακινητές ότι εδώ στην Ελλάδα «ανοίξαμε και σας περιμένουμε» (κλείσιμο Αμυγδαλέζας, αλλαγή νόμου περί ιθαγένειας, κλπ.), αφετέρου για την ανυπαρξία υπεύθυνης εθνικής πολιτικής για την αντιμετώπιση πλέον του προβλήματος, ουσιαστικά προλόγισε την επόμενη παρουσίασή του στο Βελλίδειο στη Θεσσαλονίκη στις 14 Φεβρουαρίου με θέμα «Προϊούσα Ισλαμοποίηση Ελλάδος και Ευρώπης (προσφυγικό, μεταναστευτικό, δημογραφικό)», στην οποία θα κατατεθούν συγκεκριμένες προτάσεις. Ενδεικτικά παρουσίασε τα παρακάτω στοιχεία: