Τι λένε πηγές της ΠΑ:
•Το ελικόπτερο βρίσκεται από τις αρχές Σεπτεμβρίου 2011 στην Ισπανία για 12 ετή επιθεώρηση-συντήρηση. Σύμφωνα με όσα προβλεπόταν το ελικόπτερο έπρεπε να παραδοθεί εντός έξι μηνών και με κόστος 1.259.766,66 ευρώ. Το ελικόπτερο βρίσκεται διαλυμένο στην Ισπανία στις εγκαταστάσεις της Eurocopter Espana και κανείς δεν γνωρίζει πότε θα παραδοθεί και πόσο θα μας κοστίσει!
•Από 1η Αυγούστου 2012, οι εργασίες στο ελικόπτερο σταμάτησαν εν αναμονή έγκρισης από την ΠΑ “των επιπρόσθετων εργασιών, των οποίων το κόστος έχει ξεπεράσει το αρχικά εγκριθέν ποσό. Η Π.Α ελέγχει τα ευρήματα που αποκαλύπτει η εταιρεία και τις απαιτούμενες πρόσθετες εργασίες, τόσο ως προς την αναγκαιότητα εκτέλεσης τους, όσο και ως προς την τεχνική τους επάρκεια”,λένε. Πόσο έχει φθάσει το κόστος; 2,5 εκατομμύρια ευρώ!!!
Στο κρίσιμο ερώτημα ,γιατί δεν κάναμε εδώ στην Ελλάδα την συντήρηση, ώστε τουλάχιστον να έχει άμεση και καθημερινή επαφή με την εξέλιξη των εργασιών η ΠΑ, το πράγμα…μπερδεύεται! Αρχικά από την ΠΑ έλεγαν ότι δεν υπάρχει εταιρεία στην Ελλάδα που να μπορεί να κάνει αυτού του επιπέδου τις συντηρήσεις. Όμως όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το Onalert, αυτό δεν είναι αληθές. Τέτοιες συντηρήσεις έγιναν σε ελικόπτερα Super Puma της Πυροσβεστικής με κόστος 860.000 ευρώ και χρόνο παράδοσης τις 120 έως 130 ημέρες! Και ιδού ένα μόνο απόσπασμα από μία από τις εταιρείες που εξέφραζαν τις απορίες τους για τον «μονόδρομο» της NAMSA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
F 15 για την Ελλάδα; Οι ΗΠΑ δίνουν μεταχειρισμένα η Αθήνα «τολμά» να αποδεχτεί «προσφορά»;
ΒΙΝΤΕΟ: Ξεκίνησαν οι δοκιμαστικές πτήσεις των MV-22 Ospray