Με επιστολή προς το Πρόεδρο της Βουλής και όλα τα κόμματα πλην Χρυσής Αυγής , ο Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας ασκεί δριμύτατη κριτική για το θέμα του Μιχάλη Λιάπη .
Στην επιστολή αντιμετωπίζεται με μεγάλη δόση “δηλητηριώδους” χιούμορ η πράξη του πρώην υπουργού να κυκλοφορεί με πλαστές πινακίδες και να παραβιάζει τον ΚΟΚ .
Οι άνθρωποι του ΣΕΕ “αναγνωρίζουν” τις …οικονομικές δυσκολίες του Μιχάλη Λιάπη με τα 28 ακίνητα και προτείνουν στον κ.Μεϊμαράκη να δείξει κατανόηση όχι μόνο στον πρώην υπουργό αλλά και σ΄ όλους τους “δοκιμαζόμενους” βουλευτές και να κάνει δεκτή τη πρότασή του “τα ασφάλιστρα και τα τέλη κυκλοφορίας Ε.Ι.Χ οχημάτων τα οποία έχουν στην κατοχή τους βουλευτές και υπουργοί καθ’ όλην την διάρκειαν της θητείας τους να βαρύνουν το ελληνικό δημόσιο”.
Διαβαστε την επιστολή :
Κύριε Πρόεδρε
«Ο Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας είναι ένα νέο πολιτικό κόμμα το οποίο ιδρύθηκε στην Αθήνα, την 21 Νοεμβρίου 2011, ημέρα εορτής των Εισοδίων της Θεοτόκου και ημέρα εορτής των Ενόπλων Δυνάμεων της Πατρίδος μας. Συμμετείχε στις εθνικές εκλογές της 6ης Μαΐου 2012 με εκλογικούς συνδυασμούς σε όλη την επικράτεια και τιμήθηκε με την ψήφο 38.225 Ελλήνων εκλογέων.
Με την οντότητα του πολιτικού κόμματος, το οποίο δραστηριοποιείται εντός του δημοκρατικού μας πολιτεύματος, αλλά και με την θεσμική σας θέση ως Προέδρου του Ελληνικού Κοινοβουλίου , δια της παρούσης επικοινωνούμε μαζί σας, προκειμένου να σας καταθέσουμε την πολιτική μας πρόταση σχετικώς με την επίλυση του σοβαρού προβλήματος το οποίο ανέκυψε αιφνιδίως εξ΄αιτίας της πρόσφατης εκπληκτικής αλλά και αξιόποινης διαγωγής ενός πρώην βουλευτού και υπουργού .
Η πρωτοφανής καταπάτηση σωρείας διατάξεων του Κώδικος Οδικής Κυκλοφορίας, από εξέχον μέλος της κοινωνίας μας με εμβληματικά χαρακτηριστικά πολιτικού ανδρός της μεταπολίτευσης , προκάλεσε αλγεινή εντύπωση σε μεγάλο μέρος της κοινής γνώμης και έπληξε βαρύτατα το υψηλό κύρος με το οποίο περιβάλλουν οι Έλληνες πολίτες τους πολιτικούς εκπροσώπους τους, ιδίως τα τελευταία χρόνια της μνημονιακής περιόδου χάριν της πατριωτικής και υπευθύνου στάσεώς των . Αποτελεί δε ανυπόφορη αδικία να χαρακτηρίζεται απαξιωτικά το σύνολο των Ελλήνων πολιτικών λόγω μιας ατυχούς συμπεριφοράς ενός και μόνον πρώην πολιτικού.
Οι δυσμενείς εντυπώσεις εμετριάσθησαν ευτυχώς όταν έγιναν γνωστοί οι λόγοι δια τους οποίους οδηγήθηκε ούτος εις την « απερισκεψία» του. Είναι προφανείς οι δυσβάστακτες οικονομικές υποχρεώσεις που επισύρουν τα 28 ακίνητα τα οποία έχει εις την κατοχή του, όταν για ένα και μόνο ακίνητο εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες ευρίσκονται σε αδυναμία να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους έναντι του Κράτους. Εξ’ άλλου οι τραπεζικές του καταθέσεις, σε τράπεζα της ημεδαπής, ανερχόμενες μόνο σε 100.000€ και τα 3 Ε.Ι.Χ οχήματά του δικαιολογούν σε μεγάλο βαθμό τα « ατοπήματά» του. Ενώ έγινε γνωστό ότι και άλλοι βουλευτές και κρατικοί αξιωματούχοι έχουν καταθέσει τις πινακίδες των ιδιωτικών οχημάτων τους αφού για τις μετακινήσεις τους χρησιμοποιούν τα κρατικά οχήματα.
Πέραν τούτου επιβεβαιώθηκε στην ελληνική κοινωνία, με τον πλέον αδιάψευστο τρόπο, η ορθότητα των ισχυρισμών των βουλευτών της συμπολιτεύσεως κυρίων Μιχαήλ Ταμήλου, Γεωργίου Καλατζή , Ιορδάνη Τζαμτζή και κυρίας Σοφίας Βούλτεψη περί της ανεπάρκειας των βουλευτικών εισοδημάτων τους δια να καλύψουν τις βιοποριστικές ανάγκες τους. Όθεν γίνεται κατανοητό εις ποίαν δυσχερή θέση ευρέθη ο πρώην υπουργός ως συνταξιούχος βουλευτής . Είναι δε γνωστό ότι η ανέχεια οδηγεί πολλάκις σε απονενοημένες πράξεις, όπως καθημερινώς πληροφορείται η κοινή γνώμη, ως π.χ με τις αυτοκτονίες συμπολιτών μας.
Επειδή όμως δεν είναι δυνατόν εις μίαν δημοκρατικήν χώραν να υφίσταται έλλειμμα εμπιστοσύνης των πολιτών προς την κρατικήν εξουσίαν, διότι οδηγούνται σε βίαιες εκδηλώσεις αποδοκιμασίας και τούτο αποτελεί βαθύ ρήγμα προς όλες τις εκφάνσεις του οικονομικού, πολιτικού και κοινωνικού βίου της Χώρας, σας προτείνουμε τα παρακάτω:
α. Την άμεση νομοθετική πρωτοβουλία εκ μέρους της Κυβερνήσεως ώστε : « Τα ασφάλιστρα και τα τέλη κυκλοφορίας Ε.Ι.Χ οχημάτων τα οποία έχουν στην κατοχή τους βουλευτές και υπουργοί καθ’ όλην την διάρκειαν της θητείας τους να βαρύνουν το ελληνικό δημόσιο. Η επιβάρυνση του δημοσίου επεκτείνεται αυστηρώς και επί μια δεκαετία εισέτι μετά τη λήξη των βουλευτικών ή υπουργικών καθηκόντων τους». Η διάταξη να έχει αναδρομική ισχύ από του έτους 2004, ότε επανιδρύθη το κράτος, διότι τούτο είναι λογικό αλλά και δια να δύναται να απαλλαγεί δια παραγραφής ο εν λόγω πρώην υπουργός από την σημερινή υπερβολική και άδικη δίωξή του.
β. Την επαναφορά σχεδίου νόμου, το οποίο είχε κατατεθεί από την Κυβέρνηση τον Σεπτέμβριο του 2004 εις το Κοινοβούλιο και με το οποίο προεβλέπετο η καταβολή μηνιαίας αποζημιώσεως εκ 3.000€, δια μια διετίαν, σε βουλευτές οι οποίοι απέτυχαν να εκλεγούν εις τις εκλογές του Μαρτίου του 2004. Ατυχώς η εύστοχη αυτή νομοθετική πρόβλεψη , η οποία θα ηδύνατο να ισχύει για κάθε εκλογική αναμέτρηση, δεν έγινε δεκτή από το Κοινοβούλιο και απεσύρθη εξ΄αιτίας του αδικαιολογήτου θορύβου που προεκάλεσαν με την αντιδημοκρατική τους συμπεριφορά βουλευτές του ΚΚΕ.
γ. Οι παραπάνω προτάσεις, από νομοτεχνικής απόψεως, επιβάλλεται να εισαχθούν στη Βουλή με τη διαδικασία του κατεπείγοντος. Αν τούτο δεν είναι εφικτό τότε με την προσκόμιση του πρώτου τυχόντος νομοσχεδίου ως έκτακτη τροπολογία. Αν και ο πλέον δόκιμος τρόπος είναι με άμεση Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου δια να προληφθεί ο χρόνος της εκδικάσεως της υποθέσεως του πρώην υπουργού και να απαλλαγεί οριστικά καθώς οι δυσμενείς συνθήκες της ζωής του τον εξώθησαν σε πράξεις απελπισίας.
Οι προτάσεις αυτές είναι απόλυτα συμβατές με την ισχύουσα συνταγματική τάξη και την πληθώρα των ατελειών, διευκολύνσεων, ωφελειών, παροχών, αποζημιώσεων, απολαβών και άλλων επιδοματικών και προνομιακών προβλέψεων του νόμου δια τους βουλευτάς. Ενδεχομένως και εις ορισμένας περιπτώσεις, υπό την παρούσα δεινή οικονομική συγκυρία, να προκαλούν το λαϊκό αίσθημα. Είναι όμως νόμιμες προβλέψεις οι οποίες απαιτούνται δια την λειτουργίαν του δημοκρατικού πολιτεύματος. Άνευ αυτών δεν υπάρχει ούτε δύναται να υπάρξει Δημοκρατία στον τόπο μας.
Το παρουσιαζόμενο νομικό κενό, σε ότι αφορά τις προτεινόμενες ρυθμίσεις (ασφαλίστρων και τελών κυκλοφορίας ), οφείλεται στην έλλειψη οξυδέρκειας του νομοθέτη να φθάσει μέχρι εκεί. Δεν ήτο δυνατόν η διάνοιά του να συλλάβει εις ποιον βαθμό θα έφθανε πρώην βουλευτής και υπουργός να εξαναγκαστεί σε κυκλοφορία οχήματος με πλαστές πινακίδες, άλλως θα είχε φροντίσει και για αυτή την περίπτωση. Διότι στη Χώρα μας ηθικόν είναι ότι είναι νόμιμον, σύμφωνα με τις καθιερωθείσες πλέον αντιλήψεις άλλου εξέχοντος πρώην αστέρος του πολιτικού στερεώματος της Πατρίδος μας. Αν τα πάντα καλύπτονται υπό του νόμου ουδέποτε εγείρεται ζήτημα .
Έχουμε την απόλυτη βεβαιότητα ότι οι προτάσεις μας εφόσον υιοθετηθούν θα τύχουν πολύ θετικής αποδοχής από τους λοιπούς Έλληνες. Θα πληροφορηθούν με ανακούφιση ότι επιτέλους λύθηκε και αυτό το ζήτημα που ταλαιπωρεί την αξιοπιστία του Κοινοβουλίου και της Δημοκρατίας. Θα ενισχυθεί και πάλι η γρανιτώδης εμπιστοσύνη τους προς τα μέλη της Βουλής ενώ με μεγαλυτέραν προθυμίαν θα καταβάλλουν τις φορολογικές τους υποχρεώσεις ώστε να αποπληρώνονται οι ξένοι δανειστές . Τέλος με χαλύβδινη υπομονή θα προσμένουν να ιδούν για τις επόμενες δεκαετίες το πρωθυπουργικό « φως εις το τούνελ» διότι σήμερον ζουν εις το βαθύ σκότος .
Αντιθέτως αν δεν υιοθετηθούν τότε η οργή που κατακλύζει τα λαϊκά στρώματα θα ξεσπάσει όταν θα έρθει η ώρα της νομοτελειακής κατάρρευσης».
Διαβάστε ακόμη: