Πρόκειται για το έργο Stuttgart 21 που είναι μαζί με τη σύραγγα του Gotthard στην Ελβετία, το δεύτερο μεγαλύτερο ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό έργο.
Στην πραγματικότητα πρόκειται για έναν τερματικό σταθμό, ο οποίος λειτουργεί πολύ καλά, αλλά κάποιοι επιδιώκουν να μετατραπεί σε υπόγειο σταθμό για να αποκτηθεί έτσι μία τεράστια έκταση και να υπάρξει κερδοσκοπία με ακίνητα.
Κατά τη γνώμη των επικριτών, οι οποίοι εδώ και χρόνια και κατά χιλιάδες κάθε εβδομάδα διαδηλώνουν ενάντια στο έργο, το Stuttgart 21 δεν είναι απαραίτητο να γίνει!
Εκτός αυτού το κόστος του εκτινάχθηκε ήδη στα 6,3 δις Ευρώ, αν και είχε συμφωνηθεί ως ανώτατο όριο τα 4,5 δις.
Οι διαμαρτυρίες των πολιτών οδήγησαν ήδη στην πτώση της χριστιανοδημοκρατικής κυβέρνησης του κρατιδίου υπέρ ενός Πράσινου πρωθυπουργού και στην εκλογή για πρώτη φορά ενός Πράσινου Δημάρχου στην πόλη της Στουτγάρδης τον Οκτώβριο του 2012. Κι όμως η καγκελάριος Μέρκελ το έργο αυτό το ανακήρυξε “κριτήριο για την βιωσιμότητα της Γερμανίας”!
Αγωγή κατά του γερμανικού δημοσίου
Η αγωγή του πρώην Δικαστή Κρίστοφ Στρέκερ, , η οποία κατατέθηκε στις 19 Φεβρουαρίου στην εισαγγελία Βερολίνου, πρέπει στο εντωμεταξύ να τέθηκε σε γνώση της καγκελάριου Μέρκελ. Η αγωγή του Στρέκερ, η οποία τυπικά απευθύνεται σε υπάλληλο του ομοσπονδιακού υπουργείου συγκοινωνιών, ο οποίος υπέγραψε την αίτηση για επιδότηση από την ΕΕ, καταλογίζει στους υπεύθυνους „ότι απέσπασαν από την ΕΕ επιδότηση ύψους 114.470.000€” με την αιτιολογία της θεαματικής αύξησης της ικανότητας απόδοσης του έργου Stuttgart21, ενώ “στην πραγματικότητα η απόδοση του σχεδιαζόμενου σιδηροδρομικού σταθμού θα είναι κατα 1/3 μειωμένη σε σχέση με τον υπάρχοντα σταθμό”, όπως υποστηρίζει ο Στρέκερ στην αγωγή του.
Μόνο μετά από επίπονες προσπάθεις και έρευνες, ακόμα και στην Ερωπαϊκή Επιτροπή, κατάφερε ο πρώην Δικαστής Στρέκερ να παραλάβει την αίτηση προς επιδότηση, στην οποία πραγματικά αναφέρεται: “Με την εξάλλειψη της συμφόρησης στις τροφοδοτικές γραμμές και τον αποκλεισμό διασταυρούμενων διαδρομών στον τερματικό σταθμό ο σχεδιαζόμενος σταθμός (αποκτά), ως σταθμός διέλευσης, την διπλάσια ικανότητα απόδοσης”.
Γίνεται εμφανής, όπως δηλώνει ο εκπρόσωπος του Συνασπισμού Δράσης Πολιτών και νομικός Δρ. Άϊζενχαρτ φον Λόπερ (Eisenhart von Loeper), μία διάσταση στρέβλωσης της αλήθειας και του δικαίου, όπως πολλοί πολίτες δεν θα μπορούσαν να φανταστούν, τουλάχιστον μέχρι και τις αποκαλύψεις για τις μηχανορραφίες του πρώην πρωθυπουργού της Βάδης Βυρτεμβέργης Στέφαν Μάπους.
Ως ένδειξη της αδικοπραγίας των υπεύθυνων ο κ. Λόπερ αξιολόγησε επίσης το γεγονός ότι, το περασμένο φθινόπωρο εξαφανίστηκε τελείως διακριτικά από την ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η αναφορά στην διπλάσια ικανότητα απόδοσης του σχεδιαζόμενου υπόγειου σταθμού. Σε ερώτηση που έγινε η απάντηση ήταν ότι πρόκειται για ασήμαντη παρενέργεια ενός… “Relaunch“ της ιστοσελίδας.
Ως αποτέλεσμα είναι αναμενόμενο, είτε δια της δικαστικής οδού, είτε εθελοντικά, η Γερμανία να δώσει πίσω τις επιδοτήσεις που απέσπασε με ψευδής ισχυρισμούς.
“Εαν η κυρία Μέρκελ θέλει να αποφύγει άλλη μία ντροπή σε ευρωπαϊκό επίπεδο λόγω της εμμονής της στο καταστροφικό έργο Stuttgart 21, τότε καλά θα κάνει να δώσει εντολή για άμεση επιστροφή των δόσεων που έχει ήδη λάβει. Δεν μπορείς να το παίζεις ο καθαρός ευρωπαίος, να κατηγορείς τους Έλληνες για παραποίηση στοιχείων και ταυτόχρονα να χρηματοδοτείς ένα περιττό έργο βιτρίνας σε βάρος του ταμείου της ΕΕ και μάλιστα με επιδοτήσεις που έλαβες χρησιμοποιώντας απάτη”,αναφέρουν οι πολίτες που αντιδρούν στο έργο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ελλάδα – Κύπρος: Πως μπορούν να αντισταθούν στο ευρωπαϊκό – γερμανικό – imperium;
Τα αρχαία που έκλεψαν οι Γερμανοί από την Ελλάδα,θα τα ζητήσει κανείς;
Απίστευτη τουρκο-γερμανική σύγκρουση στο στρατόπεδο των Patriot!