Στα μέσα της δεκαετίας του 80 ο Αντώνης Κάντας ήταν ένας αεροπόρος που είχε “καταγραφεί” στις “δυνάμεις του ΠΑΣΟΚ” που κυριαρχούσαν τότε.
Η πλειοψηφία τους ήταν οι λεγόμενοι “κανταφικοί”. Παρατσούκλι που είχε βγει από τον υπέρμετρο ενθουσιασμό τους στις αερομαχίες. Το “πατριωτικό ΠΑΣΟΚ” είχε βρει το τρόπο να “αγκαλιάσει” αυτές τις απόψεις και τους αξιωματικούς που τις εξέφραζαν. Ειδικά τους αεροπόρους.
Ο Αντώνης Κάντας ξεχώριζε αλλά οχι για τους λόγους που προαναφέραμε. Δεν ήταν και ιπτάμενος,μηχανικός ήταν. Ήταν μακρυά από τις “κανταφικές” πρακτικές και πάντα πιο…επιτελικός. Κάποιοι συνάδελφοί του θυμούνται τώρα μια πρόσκλησή του για φαγητό στο σπιτι του στα νότια πρόαστια. Και δεν ξεχνούν την παρατηρητικότητα ενός αεροπόρου της παρέας που έγινε και Αρχηγός. Είχε παρτηρήσει το “γερακίσιο μάτι” του ότι όλες οι ηλεκτρικές συσκευές του σπιτιού ήταν συγκεκριμένης γερμανικής μάρκας.
Βρέθηκε αρχικά στο επιτελείο του Νίκου Κουρή . Και από εκεί πέρασε στα πιο ψηλά κλιμάκια του υπουργείου επί εποχής Άκη Τσοχατζόπουλου . Αναπληρωτής διευθυντης εξοπλισμών “αντίπαλο δέος” του Σμπώκου έλεγαν. Ποτέ οι δυο τους δεν τα πήγαν ιδιαίτερα καλά.
Ο Κάντας λέγεται ότι είχε πολύ καλές σχέσεις με όλες τις ηγέτιδες εξοπλιστικές δυνάμεις όσο καιρό ασκούσε τα καθήκοντά του. Μια “γκάφα” του χάλασε τις εντυπώσεις των αμερικανών για το πρόσωπό του. Λέγεται ότι από fax της διεύθυνσης εξοπλισμών την εποχή που ήταν αναπληρωτής διευθυντής της “έφυγαν” για Ρωσία κρίσιμα στοιχεία των ελληνικών F −16. Οι αμερικανοί του “χρέωσαν” την διαρροή.
Μετά από την πτώση της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ βρέθηκε καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για να διδάξει …Οικονομία της Άμυνας!