Το συμβόλαιο που υπεγράφη με την τουρκική κοινοπραξία Aselsan-Havelsan προβλέπει την αντικατάσταση του συστήματος διαχείρισης μάχης και στις τέσσερεις φρεγάτες MEKO 200ΤΝ Track IIA/B που εντάχθηκαν σε υπηρεσία κατά το διάστημα 1997-200. Τα πλοία του τύπου φέρουν το σύστημα TACTICOS της ολλανδικής Signaal αλλά θα αντικατασταθεί με το ΒΙ-SYS το οποίο αποτελεί εξέλιξη του τουρκικής παραγωγής συστήματος GEMESIS CMS που διαθέτουν οι κορβέτες κλάσης Ada (Milgem) και οι φρεγάτες κλάσης Gabya (Oliver Hazard Perry).
Η κοινοπραξία θα αναπτύξει το λογισμικό που απαιτείται για την ενσωμάτωση όπλων και αισθητήρων στο σύστημα BI-SYS και η επόμενη φάση θα περιλαμβάνει στατικές δοκιμές και δοκιμές εν πλω πριν την τελική τοποθέτηση του συστήματος στα πλοία. Επίσης, προβλέπεται η παραγωγή συστήματος ελέγχου πυρός για το πυροβόλο Mk45 των 127 χιλ. με τεχνογνωσία αποκτηθείσα από το παρόμοιο σύστημα ελέγχου πυρός τουρκικής κατασκευής που αναπτύχθηκε για τα πυροβόλα των 76 χιλ.
Το τουρκικό Ναυτικό διαθέτει τέσσερεις ΜΕΚΟ 200ΤΝ, χωρισμένες σε δύο παρτίδες: τις Βarbaros (F-244) ναυπήγησης Blohm & Voss στο Αμβούργο και Οruç Reis (F-245) τουρκικής ναυπήγησης στο Gölcük, τύπου MEKO 200TN Track-IIA, και τις Sahil Reis (F-246) επίσης γερμανικής ναυπήγησης και Kemal Reis (F-247) τουρκικής ναυπήγησης, του τύπου MEKO 200TN Track-IIB. Η παράδοση της πρώτης εκσυγχρονισμένης φρεγάτας είναι προγραμματισμένη για τον Νοέμβριο του 2010.