Και μετά την “εισβολή” στο ΥΕΘΑ τι θα γίνει με τα Ναυπηγεία.; Έχει σχέδιο λύσης η κυβέρνηση; Μπορεί να χειριστεί το ζήτημα που έχει γίνει “γόρδιος δεσμός”;
Στο παρασκήνιο κυκλοφορεί το γνωστό σενάριο της ενοποίησης Σκαραμαγκά-Ελευσίνας, το οποίο βέβαια έχει το γνωστό θέμα που έχει να κάνει με το τι έργο θα έχει αυτό το ναυπηγείο.
Σ΄ αυτό απαντούν κάποιοι επαναφέροντας το θέμα των φρεγατών Fremm από τη Γαλλία, πρόγραμμα το οποίο χρησιμοποίησε επανηλλειμμένα η Ελευσίνα για να κρατηθεί στη ζωή. Ανεπιτυχώς όπως έδειξε η πραγματικότητα.
Το ερώτημα είναι ακόμη κι αν δεχτούμε αυτό το σενάριο: ποιος και πως θα ανακοινώσει ότι η Ελλάδα θα εμπλακεί σε ναυπηγικό πρόγραμμα που εκτιμάται ότι θα μας κοστίσει από 5 έως 7 δις;
Για να μην αναφέρουμε τις “επιχειρησιακές” αντιρρήσεις που εκφράζονται από ναυάρχους για τις συγκεκριμένες φρεγάτες. Ποιος όμως θα μπορέσει να πάρει πάνω του το κόστος τόσων δις.
Και τελικά θα σωθούν έτσι τα ναυπηγεία; Ή θα είναι άλλη μία λύση απελπισίας που θα μπερδεύει ακόμη περισσότερο τον γόρδιο δεσμό που προαναφέραμε. Όπως ακριβώς δηλαδή έγινε με την “σωτήρια” υποτίθεται συμφωνία Βενιζέλου με τον Σάφα.
Αλήθεια ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ εξακολουθεί να υποστηρίζει την συμφωνία που υπέγραψε και παρουσίασε ως “λύτρωση” για τους εργαζόμενους;
Βέβαια το ενδεχόμενο να γίνει ένα ναυπηγείο που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες του ΠΝ ,το οποίο έτσι κι αλλιώς εδώ και χρόνια είναι ο μοναδικός πελάτης της ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας, ούτε που δέχονται να το συζητήσουν οι αρμόδιοι, όπως και ο κ.Βενιζέλος. Την εποχή που όλοι μιλάνε για την “ανάγκη ιδιωτικοποιήσεων” είναι “βλασφημία” ακόμη και η σκέψη τέτοιων λύσεων.