Με το αρματαγωγό ΣΑΜΟΣ επιστρέφουν στην Κρήτη οι S 300,μετά από την βόλτα που έκαναν μέχρι το Τατόϊ.
Τα όσα συνέβησαν με το ρωσικό αντιαεροπορικό αντιπυραυλικό σύστημα δημιουργούν ερωτήματα που ζητούν απαντήσεις γιατί ουδείς μπορεί να παζει έτσι απλά με οπλικά συστήματα που οι Έλληνες πολίτες πλήρωσαν πάρα πολύ ακριβά. Με οπλικά συστήματα που θεωρούνται από τα καλύτερα στον κόσμο και έχουν πολύ συσγκεκριμένη αποστολή και ρόλο.
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
•Σε ποιον ανήκει η ιδέα ή η εισήγηση για συμμετοχή και των S – 300 στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου.
•Πως έγινε η μεταφορά των συστημάτων από την Κρήτη στην Αθήνα; Είναι αλήθεια ότι χρησιμοποιήθηκε πλοίο…της γραμμής;
•Ποιο ήταν το κόστος της μεταφοράς και ποιος το ανέλαβε; Στο ενημερωτικό το ΓΕΕΘΑ δίνονταν σαφείς διαβεβαιώσεις ότι δεν θα κοστίσει ούτε ένα ευρώ επιπλέον η παρέλαση, γιατί όλα τα μηχανοκίνητα τμήματα θα προέρχονταν από την Αττική.
•Η Πολεμική Αεροπορία ,το ΓΕΑ είχε δώσει τη συγκατάθεσή της για να “ξεκολλήσουν” οι S – 300 από την Κρήτη;
•Πόσες ημέρες έμεινε η Κρήτη χωρίς τους S – 300; Οι πληροφορίες λένε ότι βρίσκονταν στο Τατόϊ δυόμιση εβδομάδες! Είναι έτσι;
•Και τελικά μετά απ΄ όλα αυτά τα ρίσκα και το κόστος, γιατί αποφασίστηκε να μην παρελάσουν οι S – 300;
Η απόφαση πάντως για την μη συμμετοχή ήταν τόσο κοντινή με την παρέλαση της Τρίτης ώστε δεν πρόλαβαν ούτε το πρόγραμμα της παρέλασης που μοίρασαν στους επίσημους να αλλάξουν. Το πρόγραμμα έγραφε …S – 300 αλλά αυτοί ποτέ δεν εμφανίστηκαν.
Ελπίζουμε να υπάρξουν απαντήσεις σ΄ όλα αυτά τα ερωτήματα χωρίς οποιοσδήποτε να “κρυφτεί” πάλι πίσω από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΘΑ.
Διαβάστε ακόμη:
Κι όμως έφεραν S – 300 στην Αθήνα ! Γιατί δεν παρέλασαν τελικά που «αποθηκεύτηκαν»