To μεγαλύτερο αεροσκάφος μεταφοράς φορτίου στον κόσμο »Antonov An-225″ έχει προγραμματιστεί να κάνει την πρώτη προσγείωσή του στην Ινδία στις 13 Μαΐου 2016, στο διεθνές αεροδρόμιο Ρατζίβ Γκάντι (Rajiv Gandh) στο Χαϊντεραμπάντ.
Το An-225 τροφοδοτείται από έξι στροβιλοκινητήρες διπλής ροής και είναι το μεγαλύτερο και βαρύτερο αεροπλάνο που κατασκευάστηκε ποτέ, με μέγιστο βάρος απογείωσης 640 τόνους (1.410.000 λίβρες)! Επίσης, έχει το μεγαλύτερο άνοιγμα φτερών σε σύγκριση με οποιαδήποτε αεροσκάφος σε λειτουργία. Ειδικά κατασκευασμένο για να αναλάβει διηπειρωτικές διαδρομές αερομεταφοράς μεταξύ 180-230 τόνων, το αεροσκάφος θα ακολουθεί τη διαδρομή Χαϊντεραμπάντ- Τουρκμενιστάν.
Η Reliance Defence είχε τον περασμένο μήνα υπογράψει συμφωνία στρατηγικής εταιρικής σχέσης με την ουκρανική εταιρεία Antonov και με την Manufacture & MRO επίσης της Antonov στην Ινδία, τόσο για την Εμπορική όσο την στρατιωτική αγορά.
Η Reliance Defence σε συνεργασία με την ANTONOV θα αντιμετωπίσουν από κοινού τις διάφορες απαιτήσεις καθώς πρόκειται να προβούν σε αναδιαμόρφωση του προγράμματος επιβατικών αεροσκαφών της HAL που περιλαμβάνει 50-80 κάθισματα επιβατικoύ κοινού. Θα γίνουν αλλαγές στη βασική τους διαμόρφωση και για όλες τις παραλλαγές αυτών, όπως οι μεταφορές, η θαλάσσια περιπολία και άλλους στρατιωτικούς ρόλους που αναλαμβάνουν.
Η Antonov διαθέτει μια κατηγορία αεροσκαφών που υπηρέτησαν στην ινδική Πολεμική Αεροπορία και το Ναυτικό για πάνω από πέντε δεκαετίες. Από την άλλη η IAF έχει πάνω από 100 An-32 αεροσκάφη δικής της κατασκευής, έχει ολοκληρώσει την αναβάθμιση των αεροσκαφών της, ενώ ήρθε η ώρα να αντικαταστήσει κάποια που ολοκλήρωσαν τον κύκλο ζωής τους.
Η συμφωνία εταιρικής σχέσης παρέχει τη λύση στο θέμα αυτό αφενός λόγω της ποιότητας που παρέχουν αφετέρου λόγω του χαμηλού κόστους όσον αφορά τα αεροσκάφη 50-80 θέσεων. Η Κοινοπραξία Reliance Defence και Antonov ελπίζει ότι ο σχεδιασμός και κατασκευή του μέσου ανύψωσης διπλής χρήσης για τα turbofan αεροσκάφη στην Ινδία θα έχει και ως αποτέλεσμα την μεταφορά εξειδικευμένης τεχνολογίας.
Η συνεργασία της εταιρείας Reliance Άμυνας και Antonov οραματίζεται το σχεδιασμό των πτερύγων στρατιωτικών αεροσκαφών για τακτικούς και στρατιωτικούς σκοπούς καθώς τροφοδοτούνται από δύο στροβιλοκινητήρες διπλής ροής τζετ υψηλής απόδοση καυσίμων, ενώ ο ανελκυστήρας μέσου αεροσκάφους είναι ικανός να κάνει σύντομες διαδρομές που λειτουργούν ακόμα και σε απομακρυσμένα αεροδρόμια με μη λιθόστρωτες επιφάνειες.
Τέλος, Το χαμηλό επίπεδο τακτικών αποστολών από το αεροσκάφος ενισχύεται από ηλεκτρονικά συστήματα της σύγχρονης αεροπορίας και από συστήματα πλοήγησης που τροφοδοτούνται από τα συστήματα fly-by-wire ακόμα και σε ακραίες καιρικές συνθήκες .
Πηγή από μετάφραση : defenceaviationpost