Ένας αεροπόρος υποψήφιος στις εκλογές μέσω Ευαγγελισμού

Ένας  αεροπόρος  - και τώρα μάνατζερ- κατεβαίνει στις εκλογές με το ΠΑΣΟΚ στην Β’ Αθήνας. Στο κομμάτι που γράψαμε για τους απόστρατους υποψηφίους τον ..μας διέφυγε  με αποτέλεσμα να δεχθούμε πολλά τηλεφωνήματα και μέιλ από συναδέλφους του αεροπόρους αλλά και πολίτες: Είναι ο σμήναρχος ε.α Μιχάλης Θεοδώρου που μετα την αποστράτευσή του ασχολήθηκε με την διοίκηση επιχειρήσεων ( είχε τις κατάλληλες σπουδές) αλλά έγινε πολύ γνωστός ως Διοικητής του μεγαλύτερου Νοσοκομείου της χώρας και εκ των μεγαλύτερων των Βαλκανίων,  του ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ!

 Αναζητήσαμε λοιπόν το βιογραφικό του ειδικά για το έργο του στον Ευαγγελισμό- ενα εργο που αποτελεί τιμή και για την Πολεμική Αεροπορία που τον είχε στις τάξεις της : Ανέλαβε λοιπόν την διοίκηση  του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ,  με τις 1.150 κλίνες και το βασικό σημείο αναφοράς για το Εθνικό Σύστημα Υγείας τον Μάρτιο του 2010 και κράτησε το τιμόνι του για 3 χρόνια και 9 μήνες..
         
Ο κύριος  στόχος του  κ. Μιχ. Θεοδώρου, όπως μας λένε πρώην συνεργάτες του εκεί,  ήταν η  εφαρμογή μιας στρατηγικής δομικής και λειτουργικής αναδιοργάνωσης του Νοσοκομείου για την επίτευξη της αποστολής του μέσα σε μια  ισχυρή και πρωτόγνωρη  κρίση της χώρας.

Μαζί με το προσωπικό

           
Η πρόκληση των αλλαγών για έλεγχο των δαπανών με σκοπό τον εξορθολογισμό των και  την καταπολέμιση της σπατάλης, η εφαρμογή πληροφοριακών συστημάτων για την επίτευξη της ηλεκτρονικής e-λειτουργίας του Νοσοκομείου ως στρατηγικό εργαλείο ελέγχου και λήψης αποφάσεων για το σχέδιο αναδιοργάνωσης ώστε να παρέχονται υψηλού επιπέδου υγειονομικές υπηρεσίες προς τον ασθενή ήταν ένας διαρκής αγώνας μαζί με το Ιατρικό, Νοσηλευτικό,Διοικητικό ,Τεχνικό και λοιπό προσωπικό.
           
Για την επίτευξη του σχεδίου αλλαγών με επίκεντρο την ικανοποίηση των αναγκών του ασθενή και της αναβάθμισης του εργασιακού χώρου του Νοσοκομείου εφαρμόστηκε ένα διαρκές πρόγραμμα  αλλαγής κουλτούρας της λειτουργίας  των εργαζομένων έχοντας ως βάση την ανησυχία για αυτοβελτίωση και αγώνα κατά της ανοργανωσιάς, με τη συμμετοχή για πρώτη φορά της εργασιακής βάσης στη δημιουργία της Στρατηγικής για την αποτελεσματική λειτουργία του ΓΝΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ.

           
Γραφείου Υποστήριξης του Πολίτη/ασθενή

Χαρακτηριστικά στοιχεία ποιοτικής αναβάθμισης ήταν, κατα την παράθεσή τους από τους συνεργάτες του, τα εξής  ; 

-Η για πρώτη φορά το 2011  δημιουργία του Γραφείου Υποστήριξης του Πολίτη με κύριο έργο την άμεση αντιμετώπιση προβλημάτων των ασθενών αλλά και την έρευνα ικανοποίησης των από τις  παρεχόμενες υπηρεσίες του Νοσοκομείου με στόχο άμεσων διορθωτικών ενεργειών.
–  Επίσης η για πρώτη φορά δημιουργία Γραφείου Ποιότητας, Επιτροπής ποιότητας και Δίκτυου ποιότητας με σκοπό την αξιολόγηση της λειτουργίας όλων των τομέων του Νοσοκομείου σύμφωνα με το Σχέδιο Ποιότητας. 

 e-λειτουργία του Νοσοκομείου

               
Ακόμα η ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων ως  εργαλεία στήριξης και ελέγχου της αποτελεσματικής λειτουργίας του Νοσοκομείου ήταν ουσιαστική και για πρώτη φορά δημιουργήθηκαν
– ο Ηλεκτρονικός Ιατρικός Φάκελλος του ασθενή, 
-η εφαρμογή του ηλεκτρονικού Ιατρικού και Διοικητικού Εξιτηρίου, 
-η Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση σε όλα τα εξωτερικά ιατρεία, 
-η εφαρμογή του ηλεκτρονικού ατομικού συνταγολογίου από τα ιατρικά τμήματα 
Ολα αυτά αποτελούν χαρακτηριστικά της e-λειτουργίας του Νοσοκομείου!.

             
 Εκσυγχρονισμός παρά την κρίση

Ο εκσυγχρονισμός του ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού μέσω ιδίων πόρων του Νοσοκομείου , του ΕΣΠΑ και δωρεών όπως η κατασκευή νέας Πτέρυγας Χειρουργείων από τη δωρεά 30 εκατ. ΕΥΡΩ της Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος, η κατασκευή νέας Μονάδας Εντατικής Θεραπείας, Μονάδας Τεχνητού Νεφρού, μονάδας Αιμοδυναμικού, η εγκατάσταση νέου αξονικού τομογράφου και αγγειογράφου αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα στη μάχη κάτα της κρίσης.
    
               
Για πρώτη φορά θεσπίστηκαν δείκτες αξιολόγησης του Νοσοκομείου με το ESY.net από το ΥΥΚΑ  όπου κάθε μήνα τίθενται στόχοι βελτίωσης και ειδικά ελέγχου των δαπανών σύμφωνα με τους καταρτιθέντες προυπολογισμούς.

                
Βελτίωση υπηρεσιών παρά την κρίση

Παρά την αύξηση της προσέλευσης των ασθενών λόγω της κρίσης δεν έγινε καμμία έκπτωση στις παρεχόμενες υπηρεσίες αλλά αντιθέτως υπήρχε διαρκής ποιοτική αναβάθμιση των και εξορθολογισμός των δαπανών. Και πάντα με την συμβολή όλου του προσωπικού!

               
 Κτύπημα σπατάλης 

Το 2009 οι λειτουργικές δαπάνες εκτός μισθοδοσίας του ΓΝΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ήταν 157 εκατ. ΕΥΡΩ, το 2010 ήταν 138,8 εκατ. ΕΥΡΩ, το 2011 ήταν 113,6 εκατ. ΕΥΡΩ και το 2012 ήταν 101εκατ. ΕΥΡΩ.
                 
Η εφαρμογή Στρατηγικού Σχεδιασμού και η άμεση λήψη διορθωτικών ενεργειών από την μη ύπαρξη εφησυχασμού του προσωπικού  του ΓΝΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ αποτελεί κλειδί αντιμετώπισης της κρίσης, μας είπαν για το εργο του κ Μ..Θεοδώρου.