Ο «πόλεμος» των υποψηφίων στις Τουρκικές εκλογές κλιμακώνεται. Ο μεγάλος αντίπαλος του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, Μουχαρέμ Ιντζέ εκτός από τις κατά ριπάς επιθέσεις εναντίον του «Σουλτάνου», μέσα από τα «χαρακώματα» των συγκεντρώσεων και των συνεντεύξεων, επιχειρεί να κερδίσει και τη μάχη των προεκλογικών σποτ.
Η δημιουργική ομάδα της προεκλογικής καμπάνιας του φαίνεται πως έχουν δώσει έμφαση στην ανάδειξη του λαϊκού προφίλ, του υποψηφίου του Ρεμπουμπλικανικού Κόμματος, με το hashtag #HepimizinCumhurbaşkanı, δηλαδή ο «Πρόεδρος μας» να κυριαρχεί. Έτσι η μουσική σύνθεση με το όνομα Μουχαρέμ Ιντζέ, εντοπίζεται ως ήχος κλήσης ενός κινητού τηλεφώνου που χτυπάει σε ένα κομμωτήριο «σκεπάζοντας» ακόμη και τον θόρυβο των εργασιών καλωπισμού.
#HepimizinCumhurbaşkanı pic.twitter.com/lAdPaZ2CDO
— Muharrem İNCE (@vekilince) 29 Μαΐου 2018
Επίσης ο υποψήφιος Πρόεδρος της Τουρκίας βρίσκεται μέσα στο σπίτι του απλού Τουρκού ψηφοφόρου. Σϋμφωνα με το κόνσεπτ του σποτ, η υποστήριξη που εκφράζουν στο πρόσωπο του Μουχαρέμ Ιντζέ, εκδηλώνεται με αυτοκόλλητα ακόμη και στο ντουλάπι μιας κουζίνας.
#HepimizinCumhurbaşkanı pic.twitter.com/duEDwBG5hh
— Muharrem İNCE (@vekilince) 30 Μαΐου 2018
Οι υπεύθυνοι της καμπάνιας πάντως δεν παρέλειψαν να αναδείξουν και τα προβλήματα που ταλανίζουν την Τουρκική οικονομία τις τελευταίες εβδομάδες. Για πλατώ του συγκεκριμένου διαφημιστικού επελέγη ένα συνεργείο αυτοκινήτων. Πρωταγωνιστής ένας μηχανικός αυτοκινήτων ενώ σε ευδιάκριτη θέση είναι κολλημένο ένα πρωτοσέλιδο σχετικό με την κατρακύλα της λίρας στη συναλλαγματική ισοτιμία με το το δολάριο
#HepimizinCumhurbaşkanı pic.twitter.com/dEv9a5T8Gc
— Muharrem İNCE (@vekilince) 31 Μαΐου 2018