Σύμφωνα με τα στοιχεία της iMedia Connection ο Δεκέμβριος 2013 ήταν ένας μήνας με τεράστιες θεάσεις για τα επώνυμα βίντεο- »τράβηξε» τα περισσότερα »view» από κάθε μήνα πριν από το 2013. Περισσότερες από 491.900.000 προβολές βίντεο έγιναν, με το 28% αυτών αφορούσαν το εμπορικό σήμα των Τουρκικών Αερογραμμών ( Turkish Airlines).
Συγκεκριμένα τον Δεκέμβριο και πάντα σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρίας iMedia Brands, οι Τουρκικές Αερογραμμές παίρνουν την πρώτη θέση με πάνω από 138.300.000 εμφανίσεις (»view») . Είναι σχεδόν 55.000.000 περισσότερες θεάσεις από την επόμενη μάρκα στον κατάλογο, στο YouTube.
Η εφημερίδα «Milliyet» παρουσιάζει το θεμα με τίτλο «Πρωταθλήτρια του 2013 η διαφήμιση των Τουρκικών Αερογραμμών».