Και αυτό γιατί σύμφωνα με το «Popular Mechanics», η Μόσχα είναι αναγκασμένη να στηρίζεται στα παλαιότερα άρματα μάχης και ΤΟΜΑ επειδή δεν μπορεί να αντέξει οικονομικά την αγορά μεγάλης ποσότητας των νέων όπλων. Η συρρίκνωση της οικονομίας οδηγεί σε περικοπές στον προϋπολογισμό, ενώ υπάρχει απαίτηση να χρηματοδοτηθεί πλειάδα άλλων προγραμμάτων (π.χ. Su-57, νέο βομβαρδιστικό αεροσκάφος, νέα αεροπλανοφόρα, ανανέωση πυρηνικού οπλοστασίου κ.α.). Κάθε Armata εκτιμάται ότι κοστίζει τουλάχιστον $4 εκατ., κάνοντας το στόχο κατασκευής 2.300 T-14 μέχρι το 2025 σχεδόν απρόσιτο. Για την κατασκευή των 2.300 Armata απαιτούνται $9,2 δις.
Πρόσφατα η Ρωσία ανακοίνωσε την παραγγελία 132 T-14 & T-15, ένας αριθμός ικανός να εξοπλίσει μία ταξιαρχία. Η έδρα των Armata θα είναι πλησίον της Μόσχας, με τα οχήματα «προσανατολισμένα» προς τη Βαλτική και την Ουκρανία. Η γραμμή παραγωγής των δύο τύπων θα μείνει πιθανόν ανοικτή, με πρόσθετες παραγγελίες μικρών ποσοτήτων, μήπως τα οικονομικά δεδομένα αλλάξουν μελλοντικά προς το καλύτερο. Είναι επίσης πιθανό να αποκτηθεί σε μεγάλους αριθμούς το νέο ΤΟΜΑ Kurganets-25, για την αντικατάσταση του BMP-2. Αλλά τα ρωσικά τεθωρακισμένα θα συνεχίσουν να στηρίζονται στα T-72 και T-90, που λαμβάνουν πρόγραμμα εκσυγχρονισμού, με την εγκατάσταση νέου ΣΕΠ, συστημάτων δορυφορικής πλοήγησης, βελτιωμένη θωράκιση ERA και σύστημα ενεργητικής προστασίας.
Πηγή: Πτήση και Διάστημα