Το ρωσικό αεροσκάφος το οποίο συνετρίβη το Σάββατο στη χερσόνησο του Σινά δεν επλήγη από έξω και ο πιλότος δεν εξέπεμψε σήμα κινδύνου πριν το αεροσκάφος εξαφανισθεί από τα ραντάρ, δήλωσε πηγή της επιτροπής που αναλύει τις καταγραφές των μαύρων κουτιών.
Η πηγή δεν έδωσε περισσότερα στοιχεία, αλλά βάσισε τα σχόλιά της στην προκαταρκτική επεξεργασία των καταγραφών των μαύρων κουτιών, η οποία, σύμφωνα με αξιωματούχο της υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας, συνεχίζεται.
Από την πλευρά του, στέλεχος της αεροπορικής εταιρείας Metrojet δήλωσε ότι οι πιλότοι απώλεσαν τον πλήρη έλεγχο του αεροσκάφους.
«Ολα οδηγούν στο συμπέρασμα από την αρχή της τραγωδίας, ότι το πλήρωμα απώλεσε τον πλήρη έλεγχο» του αεροσκάφους, δήλωσε ο Αλεξάντρ Σμιρνόφ κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.
Ο εκπρόσωπος της αεροπορικής εταιρείας που εκμεταλλευόταν το αεροσκάφος είχε διευκρινίσει προηγουμένως ότι οι πιλότοι «δεν προσπάθησαν να έλθουν σε επαφή μέσω του ραντάρ» με τους ελεγκτές εναερίου κυκλοφορίας στο έδαφος.
Μόνο μία «έξωθεν ενέργεια» μπορεί να εξηγήσει τη συντριβή του ρωσικού αεροσκάφους το Σάββατο στη χερσόνησο του Σινά, είχε δηλώσει προηγουμένως σήμερα εκπρόσωπος της αεροπορικής εταιρείας Kogalymavia.
Την ίδια ώρα ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ δήλωσε ότι καμία εκδοχή δεν μπορεί να αποκλεισθεί, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το αν η συντριβή του ρωσικού αεροσκάφους μπορεί να οφείλεται σε τρομοκρατική ενέργεια.
Ο εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι είναι αδύνατον το Airbus να διαλύθηκε στον αέρα εξαιτίας τεχνικής βλάβης ή σφάλματος του πιλότου και ότι η μοναδική δυνατή εξήγηση είναι «φυσικές ή μηχανικές ενέργειες». Ο εκπρόσωπος πρόσθεσε ότι το πλήρωμα δεν είχε καμία επαφή με το έδαφος για να αναφέρει τυχόν προβλήματα στο αεροσκάφος κατά τη διάρκεια της πτήσης.
Η αεροπορική εταιρεία δεν αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα, τα οποία θα μπορούσαν να έχουν επηρεάσει την ασφάλεια της πτήσης, δήλωσε ο εκπρόσωπος, διευκρινίζοντας ότι οι κινητήρες του αεροσκάφους είχαν ελεγχθεί στις 26 Οκτωβρίου χωρίς να διαπιστωθεί πρόβλημα και ότι κατά τις πέντε τελευταίες πτήσεις πριν από τη συντριβή το πλήρωμα δεν είχε αναφέρει κανένα τεχνικό πρόβλημα στο σχετικό βιβλίο, ενώ ένα χτύπημα στην ουρά του αεροσκάφους που χρονολογείτο από το 2001 είχε πλήρως επισκευασθεί.