Την οργή του Twitter προκάλεσε ο κολοσσός της αμερικανικής αμυντικής βιομηχανίας και η πρώτη παγκοσμίως εταιρία σε πωλήσεις όπλων Lockheed Martin, η εταιρία πίσω από τα stealth μαχητικά αεροσκάφη 5ης γενιάς F-22 και F-35, η οποία προσπάθησε να εκμεταλλευτεί την Παγκόσμια Ημέρα Φωτογραφίας για διαφημιστικούς λόγους, λίγες μόνο μέρες αφού είχε κάνει τον γύρο του διαδικτύου η είδηση για τον θάνατο 40 παιδιών από βόμβα που είχε πουλήσει, η εταιρία, στην Σαουδική Αραβία.
Ο Lockheed Martin προσπάθησε να μετατρέψει την Παγκόσμια Ημέρα Φωτογραφίας σε διαφημιστικό σόου, αλλά οι προσπάθειές της απέτυχαν παταγωδώς.
Ο Αμερικανός αμυντικός κολοσσός, ο οποίος επίσης είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής όπλων στον κόσμο, ζήτησε από τους ακολούθους της στο Twitter να μοιραστούν το Σάββατο μια εκπληκτική φωτογραφία από κάποιο προϊόν τους.
Αντ ‘αυτού, οι φωτογραφίες που έλαβαν ως απάντηση ήταν γεμάτες με αίμα και βία που φέρεται ότι προκάλεσαν τα προϊόντα της στην Υεμένη.
Ο Lockheed Martin διέγραψε το tweet λίγες ώρες αργότερα.
Οι αντιδράσεις του Twitter ήταν γεμάτες με εικόνες από την επίθεση της Σαουδικής Αραβίας, με μια κατευθυνόμενη βόβμα τύπου ΜΚ-82, σε σχολικό λεωφορείο στην Υεμένη που σκότωσε δεκάδες ανθρώπους , συμπεριλαμβανομένων των παιδιών, νωρίτερα αυτό το μήνα.
Here is the product of your products: pic.twitter.com/3gAJGDtZmp
— Johny David (@JohnyDavid8) August 18, 2018
Dear @LockheedMartin , you asked people to tweet «amazing photos of one of our products» (https://t.co/ni5dTEzG6N). Here it is : This is a fragment of YOUR bomb, a laser-guided MK 82, which #SaudiArabia used to kill 40 #Children in #Yemen last week https://t.co/8kmhPCyava pic.twitter.com/uFj3oxsO44
— Donatella Rovera (@DRovera) August 18, 2018