Με τους σκονισμένους δρόμους, τις σειρές μπεζ ρυμουλκούμενων και τους ψηλούς φραγμούς από σκυρόδεμα, αυτή η βάση που προμηθεύει στρατεύματα στον αγώνα ενάντια στο ISIS θα μπορούσε με την πρώτη ματιά να είναι ένα από πολλά φυλάκια στη Μέση Ανατολή.Ένα πολύχρωμο χαρακτηριστικό το ξεχωρίζει: δεκάδες πολύχρωμες τοιχογραφίες αφιερωμένες σε συγκεκριμένες μονάδες, περιστροφές ανάπτυξης ή συγκεκριμένες στρατιωτικές κοινότητες. Μερικοί, ξεθωριασμένοι με το χρόνο, χρονολογούνται περίπου δύο δεκαετίες. άλλοι είναι ολοκαίνουργιοι ή σε διαφορετικά στάδια ολοκλήρωσης.
Και καθεμιά από αυτές τις τοιχογραφίες, ζωγραφισμένες πάνω στα τσιμεντένια φράγματα μήκους 12 ποδιών που φτάνουν στα κεντρικά μονοπάτια μέσα από τη βάση, αντιπροσωπεύουν κάτι σαν εργασία αγάπης. Σε μια σκοτεινή νύχτα στα τέλη Δεκεμβρίου, μισή ντουζίνα αεροπόροι εργάζονται κάτω από βολικά τοποθετημένους προβολείς για να δημιουργήσουν τα νεώτερα έργα τέχνης της βάσης. Μια διανομή τριών πινάκων θα περιλαμβάνει τα σήματα μονάδων του 407ου Air Expeditionary Group και του 332nd Expeditionary Air Wing, μαζί με ένα πιο φιλόδοξο πάνελ που απεικονίζει και τα επτά αεροσκάφη που έχει φέρει η πτέρυγα.
Τα σχέδια είναι προσεκτικά αποκλεισμένα με ταινία κάλυψης για να κρατήσει τις γραμμές αιχμηρές και ακριβείς καθώς οι αεροπόροι εφαρμόζουν το χρώμα με το χέρι. Είναι εθελοντικά το χρόνο τους, και εργάζονται πολλές ώρες το βράδυ υπό τεχνητό φως για να αποφευχθεί μια σύγκρουση με τις καθημερινές εργασίες τους.Ο Alison Haas, επικεφαλής αναθέτωνυπάλληλος της 332ης Μοίρας Υποστήριξης της Expeditionary Force, δήλωσε στο Military.com ότι προσφέρθηκε εθελοντικά όταν ο 407ος Διοικητής της Ομάδας Expeditionary Air, Col. John Gonzalez, ζήτησε από την μονάδα, στρατεύματα με φόντο την τέχνη.
Ο Haas, 35 ετών, είχε ήδη δημιουργήσει ένα νέο σχέδιο για την μοτοσυκλέτα της και πήδηξε στην ευκαιρία να κάνει περισσότερα έργα τέχνης για τη μονάδα.»Υπήρχε μια 332η τοιχογραφία φτερού, αλλά ήταν κάπως εκτός κέντρου», είπε. «Έτσι, ήθελαν να το επαναλάβω». Αλλά μόλις αυτή και μια χούφτα άλλοι υπέγραψαν το έργο, έπρεπε να υπολογίσουν τα περισσότερα πράγματα από μόνοι τους, συμπεριλαμβανομένων των υλικών που θα χρησιμοποιούσαν.
«Υπάρχουν κάποιες [τοιχογραφίες] που μπορείτε να πείτε ότι πήραν σίγουρα το χρόνο τους, και υπάρχουν μερικές που μπορείτε να πείτε ότι χρησιμοποίησαν σίγουρα το σωστό χρώμα, διότι διήρκεσαν τα χρόνια», δήλωσε ο Haas. «Αυτό είναι ένα άλλο πράγμα που ερευνήθηκε, ποιο χρώμα θα κολλήσει πραγματικά.»
Δεν μπόρεσε να θυμηθεί αν έφθανε σε λάτεξ ή ακρυλικό χρώμα, που ταιριάζει καλύτερα στη θερμότητα, τις καιρικές συνθήκες και τις καταιγίδες στη βάση.
Εργασίας δίπλα της ήταν 22χρονος Airman First Class Matthew Sherbon, μέλος των δυνάμεων ασφαλείας για το 407ο. Ο Σέρμπον, ο οποίος δήλωσε ότι είχε πάντα ενδιαφέρεται για την τέχνη και πήρε μια σειρά μαθημάτων τέχνης στο σχολείο, χωρίζει το χρόνο του ανάμεσα σε τοιχογραφικά έργα για την 332η εκστρατεία αεροπορικής επάστασης και το 407ο, που εργάζονται με φυσικό φως και προβολείς, όπως το επιτρέπουν οι συνθήκες.
«Μόλις σκοτεινιάσει, δεν μπορώ πλέον να δουλέψω πάνω μου, γι ‘αυτό έρχομαι και δουλεύω σε αυτά», είπε. «Επειδή έχουν τα φώτα για αυτά.»Το έργο είναι κουραστικό και μακρύ. Αν και οι καλλιτέχνες κάνουν διάφορα επίπεδα χρόνου δέσμευσης για τα έργα και μερικοί έχουν ήδη αποχωρήσει από τα τρέχοντα έργα, άλλοι διαπράττουν πολλές ώρες κάθε νύχτας, για εβδομάδες κάθε φορά.
Ένα μέλος της 407ης Μοίρας Υποστήριξης της Αποστολικής Δυνάμεως, που εργάζεται ως υπάλληλος που δεν είναι υπεύθυνος για την πτήση στην τραπεζαρία, εκτιμά ότι κάθε έξι έως οκτώ ώρες εργασίας στην ομάδα τοιχογραφίας κάθε βράδυ. Εργασία από τις 5 μ.μ. μέχρι τις 10 ή 11 μ.μ. για το έργο του επιτρέπει περίπου τέσσερις ώρες ύπνου πριν αυτός πρέπει να υποβάλει έκθεση στην τραπεζαρία στις 3 π.μ.
Ο Materkowski, που ονομάζεται ερασιτέχνης καλλιτέχνης και του οποίου το προηγούμενο έργο τέχνης συνίστατο κυρίως σε σκίτσα φωτογραφίας και μολυβιών, δοκάρια όπως περιγράφει το έργο.»Αυτή είναι η πρώτη μου τοιχογραφία που έχω κάνει ποτέ, αλλά νομίζω ότι το κάνει πολύ καλά», είπε.
Εργάζεται σε ένα σχέδιο διακριτικής μονάδας που φέρει έναν στυλιζαρισμένο αετό σε ένα διασταυρούμενο τόξο-και-βέλος.Εκτός από το να έχει να κάνει με το διαθέσιμο φως, είπε ότι το έργο έχει παρουσιάσει άλλες προκλήσεις. Οι αμμοθύελλες, είπε, μπορούν να προκαλέσουν το χρώμα. Και μερικές φορές η ψύχρα που εγκαθίσταται πάνω από την έρημο τη νύχτα μπορεί να αναγκάσει τους καλλιτέχνες να συσσωρεύσουν, κάνοντας τη δουλειά πιο δύσκολη.
Εκτός από όλα αυτά, η ομάδα βρίσκεται σε στενό χρονικό πλαίσιο: δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη το πιο πολύπλοκο πάνελ, που διαθέτει τα αεροσκάφη που ανήκουν στην πτέρυγα και έχουν μόνο ένα μήνα για να το ολοκληρώσουν πριν τελειώσουν οι υλοποιήσεις. Αλλά ο Materkowski είναι ενθουσιασμένος που εμπλέκεται στο έργο.
«Πραγματικά, αυτό είναι να αφήσει μια κληρονομιά και να ομορφύνει αυτή τη βάση», είπε. «Αγαπώ απόλυτα αυτή τη βάση, έχω περάσει πολύ καλά εδώ, πραγματικά θέλω να αφήσω πίσω κάτι που λέει,» ήμασταν εδώ, κάναμε καλή δουλειά «. Και πραγματικά, αφήστε αυτό το μέρος να φαίνεται καλύτερα από ό, τι φτάσαμε. «
Η Haas είπε ότι γι ‘αυτήν, κατέληξε στην υπερηφάνεια της μονάδας … και τα δικαιώματα να καυχάται.
ΠΗΓΗ: www.military.com