Τα κατασκευαστικά έργα εκτελούνται από την κρατική εταιρεία AIM, η οποία αγόρασε προηγουμένως ένα οικόπεδο από τις νορβηγικές ένοπλες δυνάμεις
Όπως ανέφερε ο διευθυντής της AIM Ove Haukåssveen, «αυτό θα είναι ένα κέντρο συντήρησης κινητήρων για αεροσκάφη F-35 από όλη την Ευρώπη και πιθανώς και από χώρες εκτός της Ευρώπης. Οι κινητήρες θα αποσυναρμολογηθούν στις αντίστοιχες οικιακές τους βάσεις και τα ελαττωματικά τμήματα που χρειάζονται σέρβις θα μας αποσταλούν».
Η τελική τιμή δεν είναι γνωστή, αλλά ο διευθυντής της AIM Ove Haukåssveen δήλωσε ότι η εταιρεία προτίθεται να δαπανήσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια για το έργο Rygge.
Από σήμερα, ένα παρόμοιο κέντρο συντήρησης βρίσκεται υπό κατασκευή στις Κάτω Χώρες.
Σύμφωνα με τον Haukåssveen, το Rygge διαθέτει ένα βολικό αεροδιάδρομο κατάλληλο για μεγαλύτερα αεροσκάφη. Αυτό, σε συνδυασμό με τα παλαιά αεροσκάφη F-16 που σταδιακά καταργούνται και αντικαθίστανται από τα F-35s, μπορεί να ανοίξει το δρόμο για την επέκταση του AIM, με την Rygge να αποτελεί τη μελλοντική βασική βάση της εταιρείας.
Στην αρχή, το εργαστήριο F-35 θα απασχολεί έως και 100 άτομα. Ωστόσο, το προσωπικό μπορεί να αυξηθεί σημαντικά μόλις αποφασίσει η AIM να εγκατασταθεί στο Rygge.
Η Νορβηγία σχεδιάζει να αποκτήσει μέχρι 52 αεροσκάφη F-35 ύψους 81 δισεκατομμυρίων ΝΟΚ (σχεδόν 10 δισεκατομμύρια δολάρια). Έξι από τα αεροπλάνα έχουν ήδη φτάσει στη Νορβηγία. Τα έξοδα διάρκειας ζωής που συνδέονται με το έργο εκτιμήθηκαν σε 270 δισεκατομμύρια NOK (35 δισεκατομμύρια δολάρια). Ο κατάλογος των άλλων μελλοντικών χρηστών του F-35 περιλαμβάνει τη Δανία, την Ιταλία, τις Κάτω Χώρες και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Η AIM δραστηριοποιείται στη συντήρηση στρατιωτικών αεροσκαφών και παραγωγή εξαρτημάτων αεροσκαφών και ανήκει στο νορβηγικό Υπουργείο Άμυνας. Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται σήμερα στο Kjeller του Akershus.