Η Υπηρεσία Αμυντικών Εξοπλισμών της Νοτίου Κορέας, το Ναυτικό της Νοτίου Κορέας και το τοπικό ναυπηγείο Hanjin Heavy Industries and Construction (HHIC) στη Μπουσάν γιόρτασαν την καθέλκυση του πλοίου Marado (LPH-6112) το οποίο είναι ελικοπτεροφόρο αμφίβιο καταδρομικό πλοίο. Όταν παραδοθεί το 2020, το Marado θα είναι το δεύτερο αμφίβιο καταδρομικό πλοίο στο στόλο του Ναυτικού της Νοτίου Κορέας.
Η τελετή καθέλκυσης πραγματοποιήθηκε στη Μπουσάν, παρουσία του υπουργού Άμυνας Σονγκ Υανγκ Μου και του ναυάρχου Ουμ Χιούν-Σεόνγκ, αρχηγού του Ναυτικού της Νοτίου Κορέας.
Τον Οκτώβριο του 2010, το κοινοβούλιο της Νότιας Κορέας αποφάσισε την κατασκευή του δεύτερου ελικοπτεροφόρο αμφίβιο καταδρομικό πλοίο και μετά από σειρά νέων αναβολών, στις 23 Δεκεμβρίου 2014, η Υπηρεσία Αμυντικών Εξοπλισμών υπέγραψε σύμβαση με την HHIC ύψους 417,5 δισεκατομμυρίων γουάν (περίπου 380 εκατομμύρια δολάρια) κατασκευή του πλοίου αυτού.
Η HHIC ολοκλήρωσε την τεχνική ανασκόπηση του πλοίου τον Μάρτιο του 2016 και ξεκίνησε την κατασκευή τον Νοέμβριο του 2016. Η καρίνα του Marado τοποθετήθηκε στις 28 Απριλίου 2017.
Η HHIC σχεδίασε και δημιούργησε το πρώτο ελικοπτεροφόρο αμφίβιο καταδρομικό πλοίο της Νοτίου Κορέας, το «Dokdo», το οποίο τέθηκε σε λειτουργία τον Ιούλιο του 2007. Το δεύτερο αυτό σκάφος βασίζεται στο Dokdo αλλά διαθέτει αρκετές βελτιώσεις. «Το Marado είναι βασικά παρόμοιο με το Dokdo, αλλά είναι εξοπλισμένο με βελτιωμένο εξοπλισμό και βελτιωμένα συστήματα», δήλωσε αξιωματούχος της Υπηρεσίας Αμυντικών Εξοπλισμών.
Σύμφωνα με την Υπηρεσία Αμυντικών Εξοπλισμών, το Marado είναι εξοπλισμένο με νέα ραντάρ πλοήγησης, αισθητήρες υπερύθρων και ραντάρ σταθερού πλαισίου 3D (αντί του Thales SMART-L 3D ραντάρ που έχει τοποθετηθεί στο Dokdo), όλα αναπτυγμένα στη Νότια Κορέα. Το Ναυτικό Νοτίου Κορέας ανέφερε επίσης ένα νέο σύστημα αντιπυραυλικής άμυνας. «Τα Εσωτερικά συστήματα όπλων όπως τα ραντάρ πλοήγησης, το αντιπυραυλικό σύστημα άμυνας και το βελτιωμένο σύστημα μάχης θα εγκαθίστανται στην Κορέα και η ικανότητα ανίχνευσης των αεροσκαφών βελτιώνεται επίσης με την εγκατάσταση ενός σταθερού ραντάρ αεράμυνας. Επιπλέον, σημαντικός εξοπλισμός και εγκαταστάσεις, κατασκευάζονται εγχώρια, πράγμα που θα βελτιώσει τη δυνατότητα συντήρηση και θα μειώσει το κόστος αυτής. » λέει το σχετικό δελτίο τύπου.
Μια άλλη σημαντική διαφορά είναι ότι το κατάστρωμα του Marado έχει προσαρμοστεί για να φιλοξενήσει τα αεροσκάφη Bell Boeing V-22 Osprey. Διάφορες εικόνες δείχνουν τα Osprey στο κατάστρωμα. Το Marado είναι εφοδιασμένος με δύο αντιπυραυλικά συστήματα άμυνας τύπου Phalanx CIWS, ένα στο πλώρη και ένα στην πρύμνη.
Το Marado έχει μήκος 199 μέτρα, πλάτος 31 μέτρων και εκτόπισμα 14.500 τόνων. Η μέγιστη ταχύτητά του είναι 23 κόμβοι και η εμβέλεια του είναι 10.000 ναυτικά μίλια στους 18 κόμβους. Ο αριθμός του πληρώματος είναι 300 ναυτικοί. Αυτές οι προδιαγραφές είναι παρόμοιες με εκείνες του Dokdo.
Η χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου του Marado είναι: Έως 720 πλήρως εξοπλισμένοι πεζοναύτες, 10 άρματα μάχης, 10 φορτηγά, 3 συστήματα πυροβολικού.
«Το σκάφος Marado αντανακλά την ανάπτυξη της στρατιωτικής τεχνολογίας της Νότιας Κορέας. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της Νότιας Κορέας στο μεγαλύτερο μέρος του εξοπλισμού του πλοίου, μπορούμε επίσης να αναμένουμε μείωση των δαπανών συντήρησης», δήλωσε το Ναυτικό και η Υπηρεσία Αμυντικών Εξοπλισμών.