Όταν τα στελέχη της ΝΔ «πυροβολούσαν» τη συμφωνία Βενιζέλου για τον Σκαραμαγκά

Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά για όποιον δεν το ΄χει καταλάβει είναι επί της ουσίας κλειστά. Κι αυτό προέκυψε μετά από την συμφωνία – νόμο Βενιζέλου, με βάση τον οποίο ο Ισκαντάρ Σάφα διεκδικεί με αξιώσεις περίπου 1 δις ως αποζημίωση για χρήματα που δεν του έχουμε δώσει για υποβρύχια που δεν έχει καν ξεκινήσει να φτιάχνει!

Αυτή είναι με απλά λόγια η κατάσταση και γι΄ αυτό έχει προκαλέσει μεγάλη “φουρτούνα” από χθες η αποστροφή της ομιλίας Σαμαρά στην τελετή για τον ΠΙΠΙΝΟ. Τα “εύσημα” στον νόμο – συμφωνία Βενιζέλου που η ΝΔ ποτέ δεν πίστεψε έχουν προκαλέσει από απορία ως οργή.

Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να διαβαστεί ένα άρθρο της Σοφίας Βούλτεψη πριν αναλάβει κυβερνητική εκπρόσωπος. Γραμμένο το 2012 , έχει πολλά να μας θυμίσει για το πως η ΝΔ αντιμετώπιζε την συμφωνία Βενιζέλου. Για όποιον θέλει να το διαβάσει ολόκληρο μπορεί πατώντας ΕΔΩ.

Για να μην θυμηθούμε τι είχε πει ο Γιάννης Μιχελάκης ως εκπρόσωπος της ΝΔ:

«Ο κ. Βενιζέλος, ο οποίος υπήρξε βασικός συνήγορος του κ. Τσοχατζόπουλου στην Εξεταστική Επιτροπή για το σκάνδαλο των TORM1, δεν δικαιούται, πλέον, να σιωπά.

Είναι, άλλωστε, ο ίδιος που – το 2010 – αναθεώρησε την επαχθή σύμβαση Τσοχατζόπουλου, για τα υποβρύχια, αποδεχόμενος ακόμη επαχθέστερους όρους. Για παράδειγμα: Δέσμευσε το Δημόσιο να καταβάλλει τα οφειλόμενα ποσά σε τακτές ημερομηνίες, χωρίς, όμως, να δεσμεύσει την κατασκευάστρια εταιρία, για αντίστοιχη πρόοδο των εργασιών. Και χωρίς να προβλέψει εγγυητικές επιστολές, καλής εκτέλεσης ή έγκαιρης παράδοσης.
Οι κύριοι Τσοχατζόπουλος και Βενιζέλος, ως υπουργοί Εθνικής Άμυνας, με τις δύο αυτές συμβάσεις, πέτυχαν το ακατόρθωτο. Να έχουμε πληρώσει πάνω από δύο δις ευρώ, αλλά – αντί των οκτώ – να έχουμε παραλάβει, μετά από 12 χρόνια, μόνο ένα υποβρύχιο. Και αυτό με προβλήματα, τα οποία διορθώθηκαν εκ των υστέρων. Η Νέα Δημοκρατία, όπως ήταν φυσικό, ούτε ψήφισε την κύρωση της σύμβασης Βενιζέλου, ούτε την υλοποίησε από το Νοέμβριο του 2011, μέχρι σήμερα».

Η κυρία Βούλτεψη στο αναλυτικό της άρθρο ανέφερε:

“Η υπόθεση των Ναυπηγείων αποτελεί μια ακόμη πολύ οδυνηρή χάντρα στο κομπολόι των… διαπραγματευτικών ικανοτήτων του μετέπειτα «τσάρου» και σημερινού προέδρου του ΠΑΣΟΚ, που μάλιστα επιδιώκει και την πρωτιά”.

‘Αλλαξαν πολλά από τότε θα πείτε . Ο κ.Σαμαράς συγκυβερνά με τον κ.Βενιζέλο και η κυρία Βούλτεψη είναι κυβερνητική εκπρόσωπος. Κάποια πράγματα όμως έμειναν ίδια.

Κι αυτά έχουν να κάνουν και με την συμφωνία Βενιζέλου η οποία μέχρι να αναληφθεί η πρωτοβουλία υψηλότατου ρίσκου από τον ΥΕΘΑ Δημήτρη Αβραμόπουλο και τον Α/ΓΕΝ Βαγγέλη Αποστολάκη “μπλόκαρε” και τα υποβρύχια. Για να το πούμε απλά η πρωτοιβουλία αυτή διαχώριζε το πρόβλημα των Ναυπηγείων απ΄ αυτό των υποβρυχίων ,δίνοντας την δυνατότητα για την ολοκλήρωση των υπόλοιπων τριών 214 που ήταν “φυλακισμένα” στον Σκαραμαγκά. Δεν μπορούσε να λύσει το πρόβλημα του Σκαραμαγκά το οποίο όπως η ζωή απέδειξε επιδεινώθηκε με την συμφωνία με τον Σάφα. Τα Ναυπηγεία έκλεισαν ,οι εργαζόμενοι έμειναν απλήρωτοι και η λύση Αβραμόπουλου- Αποστολάκη είναι ένα “φιλί ζωής” που εκτός από τα υποβρύχια μας προσφέρει και την δυνατότητα “αγοράς χρόνου”.

Είναι λοιπόν μάλλον λογικό να υπάρχει εκνευρισμός και παγωμάρα για την δήλωση Σαμαρά. Κανείς δεν είχε την απαίτηση να κάνει κριτική στην λύση που επέλεξε ο κυβερνητικός του εταίρος. Αλλά και κανείς δεν περίμενε ότι θα έκανε ειδική αναφορά στον νόμο – συμφωνία Βενιζέλου και μάλιστα με τόσο θετικό τρόπο!

Διαβάστε ακόμη:

«Φουρτούνες» με τα «εύσημα» Σαμαρά στον Βενιζέλο για τα υποβρύχια!!!


Η «ανθεκτική» σαμπάνια στον ΠΙΠΙΝΟ και η «ρίψη μολότοφ» από τον Αβραμόπουλο! ΒΙΝΤΕΟ

Ο ΠΙΠΙΝΟΣ στη θάλασσα – Φωτογραφίες από την τελετή στο Σκαραμαγκά