Ερωτηματικά συνεχίζει να θέτει ο Άδωνις Γεωργιάδης σχετικά με το σχέδιο πτήσης του πρωθυπουργικού αεροσκάφους από τις 27/1/2017 έως και τις 30/1/2017.
Σύμφωνα με το σχολιασμό που έκανε μέσω twitter, ο κ Γεωργιάδης ανέφερε χαρακτηριστικά:
«Η ολιγόωρη στάση του Π/Θ στο Παρίσι ήταν τελικά πάνω από 24 ώρες και η λίστα επιβατών δεν εδόθη….μάλιστα…».
Προηγουμένως ο ΥΕΘΑ είχε απαντήσει τα εξής:
«Το σχέδιο πτήσης του κυβερνητικού αεροσκάφους που χρησιμοποιήθηκε (GULFSTREAM V S/N 678) είχε ως εξής:
Την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017 το αεροσκάφος αναχώρησε από την Ελλάδα (Α/Δ Ελευσίνας) με ώρα απογείωσης (Α/Γ) 15:40 UTC και προσγειώθηκε στη Λισσαβώνα στις 19:50 UTC, με διάρκεια πτήσης 4,2 ώρες.
Την Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017 το αεροσκάφος αναχώρησε από την Πορτογαλία (αεροδρόμιο Λισσαβώνας) με ώρα απογείωσης 15:10 UTC και προσγειώθηκε στο Παρίσι στις 17:35 UTC, με διάρκεια πτήσης 2,4 ώρες.
Τη Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017 το αεροσκάφος αναχώρησε από τη Γαλλία (αεροδρόμιο Παρισιού) με ώρα απογείωσης 18:20 UTC και προσγειώθηκε στην Ελευσίνα στις 21:20 UTC, με διάρκεια πτήσης 3,0 ώρες.
Η συνολική διάρκεια πτήσης του Κυβερνητικού αεροσκάφους για το ανωτέρω δρομολόγιο ήταν 9,6 ώρες.
Το συνολικό κόστος πτήσης του κυβερνητικού αεροσκάφους για το εκτελεσθέν δρομολόγιο (Ελευσίνα – Λισσαβώνα, Λισσαβώνα – Παρίσι και Παρίσι – Ελευσίνα), ανέρχεται σε 25.462,94 € και αφορά σε καύσιμα, σίτιση, κόστος σχεδίασης ταξιδιού και στα έξοδα της αποζημίωσης, μετακίνησης – διαμονής του προσωπικού της Πολεμικής Αεροπορίας.
Λοιπά ζητήματα που τίθενται στην ερώτησή σας εκφεύγουν των αρμοδιοτήτων του ΥΠΕΘΑ.
Τέλος οφείλω να σας επισημάνω ότι, η παρούσα κυβέρνηση χρησιμοποιεί τα κυβερνητικά μέσα σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο και όχι όπως κατά το παρελθόν οπότε, τα συγκεκριμένα αεροσκάφη, είχαν χρησιμοποιηθεί για μετακινήσεις των Υπουργών για διακοπές σε νησιά ή συγγενικών προσώπων πρωθυπουργών σε χώρες της αραβικής χερσονήσου για ραντεβού με επιχειρηματίες αμφιβόλου αξιοπιστίας».