Ο υπουργός Ναυτιλίας Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης έδωσε εντολή για ενίσχυση της παρουσίας του Λιμενικού στην Σαμοθράκη. Γι΄ αυτό κι ένα σκάφος από την Καβάλα απέπλευσε για το νησί . Η ενίσχυση κρίθηκε απαραίτητη μετά από την τουρκική προκλητικότητα στην περιοχή. Το επεισόδιο με το ελληνικό αλιευτικό ήταν το τελευταίο αλλά δεν είναι το μοναδικό.
Νέα εκδοχή για το σημείο που έγινε η »επακούμβιση» της τουρκικής ακταιωρού στο ελληνικό αλιευτικό δίνει τώρα το Λιμενικό μετά την αξιολόγηση των δεδομένων του GPS κσι των στιγμάτων που δόθηκαν από τον καπετάνιο του
Σύμφωνα με πηγές του Λιμενικού το πραγματικό σημείο που ψάρευε το ελληνικό αλιευτικό ήταν εντός των τουρκικών υδάτων – όχι πολύ μεν πολύ, αλλά εντός. Το περιστατικό σύμφωνα με την αρχική περιγραφή που έδωσε στις 11. 45 ο καπετάνιος του ελληνικού αλιευτικού »Τρια αδέλφια» ( με πλήρωμα δυο Ελληνες και 4 Αιγύπτιους) με τον ασύρματο στο Λιμεναρχείο Αλεξανδρούπολης ήταν ότι ψάρευε επί της οριογραμμές των ελληνοτουρκικών θαλάσσιων συνόρων, αλλά επί της ελληνικής πλευράς, και για αυτό αρνήθηκε στην τουρκική ακταιωρό να δώσει στοιχεία που του ζήτησε για έλεγχο.
.Το αλιευτικό συνέχισε την πορεία του δυτικά η τουρκική ακταιωρός το ακολούθησε και το περενοχλούσε συνεχώς με κύκλους κλπ, - εντός των τουρκικών υδάτων όπως αποδειχθηκε αργότερα.
Κάποια στιγμή το τουρκικό σκάφος προσπάθησε να απωθήσει το αλιευτικό και έγινε μικρο επεισόδιο με αποτέλεσμα να γίνει – κατά την ναυτική γλώσσα- »επακούμβιση» των σκαφών και το αλιευτικό να πάθει μικρές ζημίες στην πρώρα.( »ξηλώθηκαν τα ρέλια και έσπασε η δέστρα»μας, ειπώθηκε). Κατά τις ίδιες πηγές δεν κινδύνευσε το πλήρωμα.
Να σημειωθεί ότι στρατιωτικές πηγές έδιναν εξ αρχής – ανεπισήμως – ότι το σημειο που ψαρευε το ελληνικό ήταν λιγες εκατοντάδες μετρα εντος των τουρκικών υδάτων . Ωστοσο το Λιμενικό εδωσε επισήμως άλλη εκδοχή, την οποια αργα το απόγευμα διόρθωσε…