Πολύ καλά κάνει το ΓΕΕΘΑ και προχωρά στην δημιουργία “διεύθυνσης επιρροής” όπως την ονομάζουν. Αλλά αυτά πρέπει να γίνονται χωρίς να διαφημίζονται γιατί ο σκοπός που γίνονται δεν είναι η “διαφήμιση” κανενός. Πως ακριβώς την εννοούν την “επιρροή” βέβαια και ενατίον ποιου θέλουν να την ασκήσουν είναι ένα ερώτημα το οποίο θα το διαπιστώσουμε όταν με το καλό τεθεί σε επιχειρησιακή λειτουργία η διεύθυνση. Η υποστήριξη από φιλοχουντικά έντυπα βέβαια δεν βοηθά και δημιουργεί όσο να ΄ναι μια καχυποψία.
Προς το παρόν θα προτείναμε στο ΓΕΕΘΑ να ενδιαφερθεί πραγματικά και για πολύ πιο απλά πράγματα που όμως έχουν τεράστια επιρροή σ΄ ένα κομμάτι του πληθυσμού που θα έπρεπε λογικά να το ενδιαφέρει απόλυτα: την νεολαία. Ας πιέσει λοιπόν με όποιο τρόπο και μέσο μπορεί ώστε να επανέλθει στις οθόνες της κρατικής τηλεόρασης η τηλεοπτική εκπομπή των Ενόπλων Δυνάμεων ,η οποία άγνωστο γιατί δεν έχει …χωρέσει ακόμη στο όχι και τόσο πλούσιο πρόγραμμα της δημόσιας τηλεόρασης. Η εκπομπή με την οποία μεγάλωσαν γενιές και γενιές και από την οποία πάρα πολλοί νέοι ενδιαφέρθηκαν για τις ΕΔ και την αποστολή τους. Και πολλοί απ΄ αυτούς τους μικρούς τηλεθεατές επέλεξαν τις ΕΔ ως τον επαγγελματικό τους χώρο.
Ας το δουν λοιπόν λίγο σοβαρά το θέμα σε κάποιο διάλειμμα από τις ενημερώσεις που κάνουν σε μη διαβαθμισμένους συνομιλητές -ή μήπως υπάρχουν “διαβαθμισμένοι δημοσιογράφοι”- για σχέδια που θα έπρεπε να είναι άκρως απόρρητα.
Διαβάστε ακόμη:
Το Onalert στο «στόχαστρο» του ΣΤΟΧΟΥ που υπερασπίζεται τον Α/ΓΕΕΘΑ