Καταγγελίες που είχαν σοκάρει σχετικά με το επίπεδο συντήρησης των εκπαιδευτικών αεροσκαφών είχε κάνει δημοσίως ο αντιπτέραρχος Σ.Παπανικολάου ,παραδίδοντας την Διοίκηση Αεροπορικής Εκπαίδευσης.
Το Onalert είχε κάνει πρώτο θέμα την ομιλία του από την οποία προέκυπτε ότι υπήρχε μεγα θέμα με την τεχνική υποστήριξη των αεροσκαφών.
Ο αντιπτέραρχος είχε τότε επισημάνει ότι τα αεροσκάφη Τ 41 έχουν συμπληρώσει 43 χρόνια ζωής και παρουσιάζουν σοβαρά προβλήματα ρωγμών στην περιοχη του έλικα. Είχε προειδοποιήσει ότι θα μπορούν να υποστηριχθούν με ανταλλακτικά το πολύ για δύο ακόμη χρόνια.
Τι έγινε; Απολύτως τίποτα εκτός από το γεγονός ότι το ζήτημα ήρθε στη Βουλή με τη μορφή ερώτησης.
Ουδείς ασχολήθηκε, ουδείς συγκινήθηκε , ουδείς ανησυχεί. Οι μονοι που ανησυχούν είναι οι αεροπόροι που καλούνται να διαχειριστούν την κατάσταση.
Το καμπανάκι κινδύνου γενικότερα για τα αεροσκάφη της ΠΑ είχε χτυπήσει με δύναμη και ο αντιπτέραρχος Κώστας Πριόνας παραδίδοντας τη Διοίκηση Αεροπορικής Υποστήριξης . Είχε πει:
“Επιπρόσθετα, μέχρι να αφυπνισθούμε υπήρχε μια νοοτροπία ευδαιμονίας και εφησυχασμού, στηριζόμενη πολλές φορές σε αποφάσεις του παντογνώστη ηγέτη και στις σοφές συμβουλές των στελεχών του κύκλου εμπιστοσύνης.
Ο χρόνος πλέον τελειώνει, η κλεψύδρα πρέπει να γυρίσει ανάποδα, πρέπει να δοθεί το μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση και να κατανοηθεί πλήρως ότι η αεροπορική ενασχόληση είναι μια πολύπλοκη και ιδιαίτερα δαπανηρή διαδικασία που απαιτεί να υπάρχει λεπτομερής σχεδιασμός, έγκαιρος προγραμματισμός και φυσικά πόροι, αν θέλουμε να διατηρούμε την Αεροπορία ισχυρή για τους φίλους και να είναι σεβαστή από τους αντιπάλους. Εάν δε γίνουν άμεσες ενέργειες για να κλείσουν βασικές και ουσιώδεις συμβάσεις, φοβάμαι ότι σύντομα θα ειπωθεί: «Καλά, εσύ έφυγες νωρίς»…
Το καμπανάκι κινδύνου γενικότερα για τα αεροσκάφη της ΠΑ είχε χτυπήσει με δύναμη και ο αντιπτέραρχος Κώστας Πριόνας παραδίδοντας τη Διοίκηση Αεροπορικής Υποστήριξης . Είχε πει:
“Επιπρόσθετα, μέχρι να αφυπνισθούμε υπήρχε μια νοοτροπία ευδαιμονίας και εφησυχασμού, στηριζόμενη πολλές φορές σε αποφάσεις του παντογνώστη ηγέτη και στις σοφές συμβουλές των στελεχών του κύκλου εμπιστοσύνης.
Ο χρόνος πλέον τελειώνει, η κλεψύδρα πρέπει να γυρίσει ανάποδα, πρέπει να δοθεί το μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση και να κατανοηθεί πλήρως ότι η αεροπορική ενασχόληση είναι μια πολύπλοκη και ιδιαίτερα δαπανηρή διαδικασία που απαιτεί να υπάρχει λεπτομερής σχεδιασμός, έγκαιρος προγραμματισμός και φυσικά πόροι, αν θέλουμε να διατηρούμε την Αεροπορία ισχυρή για τους φίλους και να είναι σεβαστή από τους αντιπάλους. Εάν δε γίνουν άμεσες ενέργειες για να κλείσουν βασικές και ουσιώδεις συμβάσεις, φοβάμαι ότι σύντομα θα ειπωθεί: «Καλά, εσύ έφυγες νωρίς»…