Αυτοί είναι οι τούρκοι αντίπαλοι του ελληνικού F 16 ΖΕΥΣ – Φωτογραφίες

Σε επιχείρηση »προβολής» και »Δημοσίων Σχέσεων» έχει επιδοθεί τελευταία  η Ομάδα Αεροπορικών Επιδείξεων Μεμονωμένου Αεροσκάφους SOLOTÜRK της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας, μετά την πολύ καλή εικόνα που έχουν δείξει πολλές αντίστοιχες ομάδες μεταξύ των οποίων και η ελληνική Zευς, ιδίως στο εξωτερικό.

Στο πλαίσιο αυτό παρουσίασε ένα ρεπορτάζ η τουρκική κρατική τηλεόραση στην ιστοσελίδα της με πολλές »καλλιτεχνικές» φωτογραφίες και πομπώδεις λεζάντες- απ όπου μεταφέρουμε όσα αναφέρονται με την …απαραίτητα δόση αλαζονείας και υπερβολής ως κείμενο  προπαγάνδας που είναι…

Ο  ιπτάμενος επίδειξης της SOLOTÜRK σμηναγός Ερνάν Γκιουνάρ, που είναι μέλος της ομάδας εδώ και ένα χρόνο είπε τα εξής: «Η συμμετοχή μου στην SOLOTÜRK έγινε μετά από δικιά μου επιθυμία. Επιλέχθηκα ιπτάμενος της ομάδας με την υποστήριξη της οικογένειας μου και τη κρίση του διοικητή μου». 
Η ομάδα αεροπορικών επιδείξεων που ιδρύθηκε το 2010 με αφορμή την 100η επέτειο ίδρυσης της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας, αποτελείται από 2 ιπτάμενους, 2 εκπροσώπους τύπου και δημοσίων σχέσεων και 9 μέλη τεχνικού προσωπικού.

 20 επιδείξεις το 2014

Ο σμηναγός Γκιουνάρ, είπε ότι στη διάρκεια της επίδειξης προσπαθούν να δείξουν στον κόσμο τις ικανότητες του μαχητικού και την υψηλή γνώση και τις ικανότητες που απαιτούνται για τον χειρισμό. Η ομάδα χρησιμοποιεί στις επιδείξεις το μονοθέσιο μαχητικό F-16 της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας.
Φέτος, γράφει, η τουρκική ομάδα πραγματοποίησε γύρω στις 20 επιδείξεις, οι 5 στο εξωτερικό, σύμφωνα με τον σμηναγό  Ερνάν  Γκιουνέρ. «Δεχόμαστε πολλές ερωτήσεις από τους πολίτες σχετικά με το αεροσκάφος και την επίδειξη. Προτιμήθηκε το F-16 επειδή είναι ένα αεροσκάφος με μεγάλη ικανότητα ελιγμών. Υπάρχουν τέσσερις ομάδες αεροπορικών επιδείξεων μεμονωμένου αεροσκάφους στον κόσμο. Βέλγιο, Ολλανδία, Ελλάδα και ΗΠΑ. Η επίδειξη διαρκεί περίπου 20 λεπτά και καταναλώνουμε γύρω στους 3,5 τόνους καυσίμων>>.

Περιαυτολογία:<<Μόνο εμείς>>

Οι Τούρκοι προβάλουν ότι το κοινό   γνωρίζει την ομάδα με την «απογείωση Solotürk» και την «περιστροφή SOLOTÜRK», ως χαρακτηριστικά τους.. <<Κάνουμε 20 ελιγμούς μέσα στο εικοσάλεπτο αυτό. Κάποιους από τους ελιγμούς αυτούς τους κάνουμε μόνο εμείς. Τα αποκαλούν ελιγμούς SOLOTÜRK. Στην απογείωση SOLOTÜRK «μαζεύουμε» στα 3 μέτρα το σύστημα προσγείωσης και στα 10 μέτρα γυρνάμε ανάστροφα. Μετά ξεκινάει η αναρρίχηση. Αυτό το κάνουμε μόνο εμείς»λέει.
Η ελάχιστη ταχύτητα κατά τη διάρκεια της επίδειξης είναι 200 χιλιόμετρα την ώρα και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 1.200 χιλιόμετρα την ώρα. «Κανονικά τα F-16 αναπτύσσουν ταχύτητα 200 χιλιομέτρων κατά την απογείωση και την προσγείωση. Είναι δύσκολο να βρίσκεσαι στον αέρα και να κινείσαι με αυτήν την ταχύτητα, αλλά εμείς κάνουμε ελιγμούς και επίδειξη.

 Αυτή την πτήση με μικρή ταχύτητα την ονομάζουμε πτήση σεβασμού αλλά ονομάζεται πτήση με μικρή ταχύτητα. Το κοινό το αποκαλεί χαιρετισμό» αναφέρει ο Τούρκος σμηναγός  Ο ιπτάμενος επίδειξης είπε ότι ο ελιγμός του αεροσκάφους γύρω από τον οριζόντιο άξονα του ονομάζεται περιστροφή. «Δεν υπάρχει κάνεις άλλος στο κόσμο που να το κάνει, μόνο εμείς. Εμείς δώσαμε και το όνομα του, περιστροφή SOLOTÜRK. Γι’ αυτό και είμαστε μια ομάδα επίδειξης που ενθουσιάζουμε και έχουμε ζήτηση στο εξωτερικό».

Τα G της επίδειξης

Ο σμηναγός Ερχάν Γκιουνάρ είπε ότι δημιουργείται μεγάλο βάρος πάνω στον χειριστή επειδή κάνουν την επίδειξη σε χαμηλό υψόμετρο και σε μικρή ταχύτητα και ότι αυτό ονομάζεται φαινόμενο G. «Νιώθεις πάνω σου τη δύναμη της βαρύτητας, δηλαδή αυξάνει το βάρος σου. Παραδείγματος χάρη στα 5G νιώθω 5 φορές περισσότερο βάρος, νιώθω 350 κιλά. Κατά την επίδειξη φτάνουμε τα 9G, αυτή είναι και η μέγιστη δύναμη που εφαρμόζει πάνω σου το αεροσκάφος..Σε κάποιους ελιγμούς το βάρος μου γίνεται 630 κιλά. Πλησιάζουμε στα 30 μέτρα το κοινό κατά την επίδειξη, η πιο μακρινή απόσταση είναι 5 χιλιόμετρα.»

Τα χρώματα και τα σήματα

Ο σμηναγός Γκιουνάρ είπε ότι κάθε σύμβολο στο αεροσκάφος έχει και μια σημασία. «Οι μαύρες διακεκομμένες γραμμές συμβολίζουν τον γρήγορο και τον ορθό τρόπο με τον οποίο δίνουν μια απόφαση οι Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις και η Πολεμική Αεροπορίας. Στη ράχη, εκεί που τελειώνουν οι γραμμές υπάρχει ένα αστέρι. Το αστέρι αυτό σημαίνει ότι η Τουρκική Πολεμική Αεροπορία θα γίνει «σταρ» του κόσμου κατά τον 21ο αιώνα

Οι αετοί της Ανατολίας στην ουρά είναι ένα είδος αετού που ζει στην καρδιά της Ανατολίας. Γι’ αυτό ακριβώς είναι βαμμένο με χρυσαφί χρώμα, για να φανεί το πόσο πολύτιμο είναι. Πάνω στην αριστερή πτέρυγα υπάρχει ένας αετός που δεν φαίνεται πάντα. Είναι ορατό σε ανάποδο φως. Αυτό σημαίνει ότι η Τουρκική Πολεμική Αεροπορία θα είναι στο πλευρό του τουρκικού λαού, Θεός φυλάξει, στις αναποδιές και στις δύσκολες περιστάσεις», υποστηρίζει ο σμηναγός στο πλαίσιο της προπαγανδιστικήςς καμπάνιας.

Αεροσκάφη σειράς

Οι ιπτάμενοι επίδειξης και τα αεροσκάφη τους είναι πάντα ετοιμοπόλεμα, υποστηρίζει ακόμη. Εμείς, λέει,  είμαστε ίδιοι με τους υπόλοιπους χειριστές F-16 και το αεροσκάφος μας είναι το ίδιο με τα υπόλοιπα F-16. Είμαστε μάχιμοι χειριστές F-16, πετάμε σε αποστολές, αλλά κάνουμε και αεροπορική επίδειξη. Θα έλεγα ότι η επίδειξη είναι η δεύτερη μας δουλειά, βασική μας δραστηριότητα είναι να πολεμάμε».

Εμείς βάλαμε όλες τις »καλλιτεχνικές» φωτογραφίες για να μην σκεφθούν κάποιοι (απέναντι)  ότι τους …λογοκρίνουμε…

Διαβάστε ακόμη:

Το ελληνικό F 16 που τραβά όλα τα βλέμματα πάνω του – ΒΙΝΤΕΟ


Ο Τούρκος Καραχάλιος εντυπωσιάζει με F 16! ΒΙΝΤΕΟ

ΒΙΝΤΕΟ: Η πρώτη πτήση F16 χωρίς πιλότο!