Η φωτογραφία η οποία αναρτήθηκε από την 48η Πτέρυγα Μαχητικών στη σελίδα τους στο facebook δείχνει τουλάχιστον 17 πλήρεις ακροφύσια εξάτμισης για τους κινητήρες F100 – PW – 200 και F100 – PW – 220-229 των μαχητικών αεροσκαφών F – 15C , D και Ε.
Οι δύο κινητήρες του F-15 τύπου Pratt & Whitney F-100-PW-220 ή 229 έχουν μια πολύ υψηλή αναλογία ώσης/βάρους. Επιπλέον η άτρακτος είναι κατασκευασμένη από σχετικά ελαφρύ υλικό, αν και είναι εξαιρετικά ισχυρή. Οι ορθοστάτες στα φτερά, δηλαδή οι δομές στήριξης στο εσωτερικό των πτερυγίων, είναι από τιτάνιο
Στην κάπως σουρεαλιστική φωτογραφία για όσους δεν εχουν βρεθεί κοντά σε κάποιο μαχητικό αεροσκάφος απεικονίζονται τα ακροφύσια, οι ενεργοποιητές ακροφυσίων και οι ράβδοι ενεργοποίησης του τιτανίου.
Η φωτογραφία κάνει τον γύρο του διαδυκτίου!
Αξίζει να σημειωθεί πως σε αντίθεση με πολλούς άλλους κινητήρες μαχητικών αεροσκαφών, η PW – 220 και η – 229 είναι » εκτεθειμένες » και χωρίς πλάκες επικάλυψης. Αυτές οι πλάκες αφαιρέθηκαν στη δεκαετία του 1970 για να κάνουν τη συντήρηση ευκολότερη για τα αεροσκάφη τύπου Eagle.
Τα ισραηλινά F – 15Is , που είναι εξοπλισμένα με τις ίδιες μηχανές , ή τα F – 15K Slam Eagles (τα Strike Eagle για την Πολεμική Αεροπορία της Δημοκρατίας της Κορέας), εξακολουθούν να τα χρησιμοποιούν .
Στην παραπάνω φωτογραφία βλέπετε τα ακροφύσια της 48ης Μοίρας CMS (Component Maintenance Squadron), μία από τις μονάδες της 48ης FW, που ευθύνονται κυρίως για την επισκευή του εξοπλισμού των F – 15C , F – 15D , F – 15E και HH – 60G αεροσκαφών.
Πηγη – Business Insider
Αποδοση: OnAlert