Τα παράδοξα της καταβολής του πτητικού επιδόματος. Τι επισημαίνουν οι μηχανικοί.

Η «κόντρα» ιπτάμενων και μηχανικών στη ΠΑ είναι γνωστή και πάντα λυσσαλέα. Οι μηχανικοί θεωρούν τους εαυτούς τους αδικημένους και ως τρανταχτό παράδειγμα χρησιμοποιούν το πτητικό επίδομα.

Όχι φυσικά για τους μάχιμους χειριστές των μαχητικών αεροσκαφών ,αλλά για όσους εδώ και πολλά χρόνια δεν έχουν καμία σχέση με το πτητικό έργο. Εδώ βέβαια θα προσθέσουμε ότι ζούμε στη χώρα που φέρνουμε απόστρατους από το σπίτι και τους κάνουμε…πτέραρχους και τους δίνουμε και θέσεις ευθύνης μέσα στο ΓΕΑ,όταν όλη τους τη καριέρα το μόνο που είχαν διοικήσει ήταν …η γραμματέας τους. Μικρό είναι το ΓΕΑ…όλοι γνωριζόμαστε.

Παρόλα αυτά οι μηχανικοί δεν έχουν άδικο σε πολλά απ΄ αυτά που υποστηρίζουν για το πτητικό επίδομα.

Τι γίνεται λοιόν με τους Ιπταμένους προκειμένου να λαμβάνουν το πτητικό και αυτοί που είναι έφεδροι;

Κατ΄ αρχάς πτητικό από τους εφέδρους δικαιούνται μόνο μέχρι τον βαθμό του Σμηνάρχου. Ανώτατος έφεδρος δικαιούται μόνο ο διοικητής της 359 ΜΑΕΔΥ.

Με Προεδρικό διάταγμα Μαρτίου 2011 Σμήναρχοι Ιπτάμενοι και έφεδροι προάγονται ανεξάρτητα από την ύπαρξη κενών οργανικών θέσεων στο βαθμό του Ταξιάρχου κατ’ εκλογή από το 2008, που δικαιούτο να προαχθούν. Γιατί τόση καθυστέρηση;

Απλούστατα γιατί συνεχίζουν … στο βαθμό του Υποπτεράρχου επειδή κρίθηκαν ως ευδοκίμως τερματίσαντες την σταδιοδρομία τους από Μάρτιο 2010 που δικαιούτο να προαχθούν !

Και φυσικά «διαγράφονται το 2011 λόγω αυτεπάγγελτης αποστρατείας» .

Λένε λοιπόν οι μηχανικοί;

«Περικοπές στους μαχητές των γραφείων δεν γίνονται; Εξισώνονται τόσο απλά με τους πραγματικούς μαχητές των ουρανών μας;»

Τι λένε για όλα αυτά ο ΑΓΕΑ, ΑΓΕΕΘΑ και ΥΕΘΑ ;