«Το 65% των Τούρκων έχει ως πρώτη του επιλογή τα ελληνικά νησιά, για τις φυσικές ομορφιές και τη διασκέδαση που παρέχουν αλλά και για το γεγονός ότι μπορούν να ταξιδέψουν σ’ αυτά δίχως θεώρηση (βίζα)» επισημαίνει σε συνέντευξή του ο Διευθυντής στον Τομέα Κρουαζιέρας του τουρκικού Ταξιδιωτικού Πρακτορείου Etstur, κ. Ahmet Yazici. Το δημοσίευμα της Hurriyet που περιέχει και την συνέντευξη τιτλοφορείται «Ερωτευμένοι με τα νησιά».
Σε άλλο δημοσιευμα στο ταξιδιωτικό ένθετο της Sabah ο ίδιος προτείνει για μήνα του μέλιτος δυο είδη κρουαζιέρας στα μεγαλύτερα ελληνικά νησιά, καθώς και συνέντευξη του Διευθυντή στο Τμήμα Κρουαζιέρας ενός άλλου Ταξιδιωτικού Οργανισμού, του Prontotour, κ. Hakan Aksungur, ο οποίος προτείνει ως ιδανικά τα ελληνικά νησιά για »διακοπές με παιδιά».Πρόκειται για εκτενές αφιέρωμα στην κρουαζιέρα στα ελληνικά νησιά, καθώς και ξεχωριστά στη Μήλο, στη Μύκονο, τη Ρόδο, τη Σαντορίνη, την Λέσβο αλλά και την Αττική.
Εξάλλου άρθρο στη έκδοση Προύσας της Χουριέτ που υπογράφει η κ. Sibel Bagci Uzun, με τον τίτλο «Ξεκινούν οι διακοπές», αναφέρεται ότι στα φαβορί των Τούρκων για τις προσεχείς καλοκαιρινές διακοπές είναι η (τουρκική) Αττάλεια και η κρουαζιέρα στα ελληνικά νησιά, για την οποία δεν χρειάζεται θεώρηση (βίζα).Σε άλλο δημοσίευμα στο ίδιο ένθετο με τον τίτλο «Διακοπές στο εξωτερικό κάτω των 1.000 τουρκικών λιρών» στους προτεινόμενους προορισμούς βρίσκεται η Ρόδος και η Χαλκιδική.
Μύκονος: »Η ιστορία της δημιουργικότητας των Ελλήνων στον τουρισμό»
Εκτενές είναι και άρθρο για τη Μύκονο που υπογράφει ο κ. Ayhan Sicimoglu στο ταξιδιωτικό ένθετο της Hurriyet με τον τίτλο «Ένα τόσο άσχημο νησί πώς έγινε τουριστικό φαινόμενο?».
Η Μύκονος είναι ένα τουριστικό φαινόμενο σχολιάζει αρχικά ο Sicimoglu. «Ένα νησί με πολλούς βράχους, πολύ αέρα και θάλασσα με κύμα συνεχώς. Ούτε θα βρείτε στο νησί αρκετά ρομαντικά χωριά. Είναι ένα από τα άχαρα νησιά στη μέση του Αιγαίου. Το να δημιουργήσουν από το τίποτα, από έναν βράχο που δεν έχει ομορφιά, ένα νησί στο οποίο ‘επελαύνει΄ όλος ο κόσμος είναι η ιστορία της δημιουργικότητας των Ελλήνων στον τουρισμό».
Αναφερόμενος στην πρόσφατη επίσκεψη του στο νησί, κατόπιν συνεχούς παράκλησης Τούρκου επιχειρηματία φίλου του, ο αρθρογράφος εστιάζει στη νυχτερινή ζωή, τις παραλίες και τα εστιατόρια με κυριότερο το γνωστό εστιατόριο Nammos, στο οποίο, όπως γράφει, συχνάζει το Jet set της Ευρώπης και τα παιδιά Αράβων σεΐχηδων, που φθάνουν στο νησί με τα ιδιωτικά τους σκάφη.
Επίσης, στο άρθρο σχολιάζεται η »έλλειψη ιστορίας του νησιού», με μοναδικό ιστορικό κτίριο το Μουσείο Παραδοσιακής Τέχνης, στο οποίο εκτίθενται παραδοσιακές ενδυμασίες του νησιού και μακέτες από την αρχιτεκτονική του και δείγματα της παραδοσιακής κουζίνας του.
Να θυμίσουμε εδώ ότι ένας από τους τουρκους μεγιστάνες που προτιμούν την Μύκονο ( και την Αθήνα) για διασκέδαση και διαμονή είναι και ο Τούρκος »βασιλιάς του χάλυβα» κ. Ουγκούρ Οζκάν ο οποίος μετά τα μπουζούκια και τις σαμπάνιες του «Nammos» αποφάσισε να τιμήσει και την ελληνική τέχνη παραγγέλνοντας αντίγραφο του διάσημου γυάλινου γλυπτού ‘Δρομέας» που ειναι στην πλατεία Μεγάλης του Γένους Σχολής μπροστά στο Χίλτον,για τη βίλα του στη Μύκονο. Ο ίδιος και τα δύο αδέλφια του κληρονόμησαν το 2000 από τον πατέρα τους μια γιγαντιαία εταιρεία, η οποία παράγει ετησίως περισσότερους από 500.000 τόνους χάλυβα, τους οποίους πουλά σε όλο τον κόσμο. Ο νεότερος από τα τρία αδέλφια, είναι σήμερα διευθύνων σύμβουλος στην έδρα το Χιούστον της Αμερικής, λένε οι κοσμοπολίτικες στήλες.Σε ένα ταξίδι αναψυχής στην Ελλάδα πριν από τρία χρόνια, ο κ. Ουγκούρ, είδε για πρώτη φορά τον «Δρομέα», το πασίγνωστο έργο τέχνης που βρίσκεται απέναντι από το πολυτελές ξενοδοχείο. Του ζήτησε ένα αντίγραφο σε μικρότερες διαστάσεις και ο Βαρώτσος το έκανε και του το χάρισε