«Τορπίλες» Καμμένου για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και η «φωνή» των εργαζομένων

Ο ΥΕΘΑ Πάνος Καμμένος αναφέρθηκε εκτενώς στην υπόθεση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά και όσα είπε δεν ήταν ιδιαίτερα ευχάριστα. Επιβεβαιώνοντας μέχρι κεραίας όσα έγραψε το Onalert.gr για τον προβληματισμό που εξέφρασε για το γεγονός ότι δεν αξιοποιούνται όλοι οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά ,ο κ.Καμμένος μιλώντας σε στρατιωτικούς συντάκτες έκανε σαφές ότι αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί. Όταν ρωτήθηκε αν είναι στις προθέσεις του να παραμείνουν μονο οι 300 από τους περίπου 850 εργαζόμενους,αφού τόσοι απασχολούνται με το έργο των υποβρυχίων, ο κ.Καμμένος απάντησε ότι πρέπει να βρεθεί έργο και για τους υπόλοιπους.

Ο κ.Καμμένος έχει ζητήσει πλήρη και αναλυτικό έλεγχο για την υπόθεση των υποβρυχίων. Σ΄ αυτό το κλίμα αποφάσισε να μην γίνει καν τελετή για να πέσει το υποβρύχιο ΜΑΤΡΩΖΟΣ στην θάλασσα. Κάτι που προκάλεσε αντιδράσεις από τους εργαζόμενους.

Ο Νίκος Πετρόπουλος -στην φωτό με τον Πάνο Καμμένο- επικεφαλής της ΕΝΑΕ Ναυπηγείων Σκαραμαγκά λέει στο Onalert.gr;

«Εμείς σαν εργαζόμενοι ευχόμαστε κάθε επιτυχία στην νέα ηγεσία του ΥΕΘΑ, διότι έχει δύσκολο και απαιτητικό έργο μπροστά της.
 
Όσον αφορά στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, με χαρά πληροφορηθήκαμε από τα μέσα ενημέρωσης ότι ο νέος υπουργός ο Π. Καμμένος , διαχωρίζει πλήρως τις 1.000 οικογένειες των εργαζομένων στα ΕΝΑΕ, από τις πολιτικές και εργοδοτικές αμαρτίες του παρελθόντος. Άλλωστε ο Π. Καμμένος είναι παλιός γνώριμος και φίλος των εργαζομένων στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά από το 2007, όπου μετά από πρόσκληση των εργαζόμενων ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις κατασκευής των Υ/Β και μας συνεχάρη για τον επαγγελματισμό μας.
 
Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, με την ιστορία δεκαετιών που έχουν, είναι  με την ιστορία του Π.Ν αφού έχουν κατασκευάσει και επισκευάσει την συντριπτική πλειοψηφία των πλοίων του.  Αν σε αυτά προσθέσουμε τα 8.500 που έχουν επισκευαστεί ή/και κατασκευαστεί καθώς και έργα του βιομηχανικού τμήματος όπως τον πύργο του ΟΤΕ στη Θεσσαλονίκη, τις δεξαμενές γα τα Ελληνικά Πετρέλαια, βαγόνια διαφόρων τύπων (ΜΕΤΡΟ, ΟΣΕ, ΗΣΑΠ), γίνεται από τον καθένα αντιληπτό ότι πρόκειται για μονάδα στρατηγικής εθνικής σημασίας που μπορεί και πρέπει να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας.
 
Το σημαντικότερο όμως στοιχείο των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, είναι το ανθρώπινο δυναμικό τους, το οποίο διαθέτει τεχνογνωσία μοναδική για τα Ελληνικά δεδομένα και που έχει δώσει και την ψυχή του σε κάθε αποστολή που κλήθηκε να φέρει εις πέρας, με τελευταίο παράδειγμα την κατασκευή και τον εκσυγχρονισμό των Υ/Β. Σταθμός σε αυτή την πορεία θα είναι η τρίτη κατά σειρά το τελευταίο εξάμηνο παράδοση Υ/Β  στο Π.Ν, αυτή του TYPE 214 Υ/Β ΜΑΤΡΩΖΟΣ.  Περιμένουμε με χαρά και ανυπομονησία την τελετή παράδοσης του εν λόγω Υ/Β, στις εγκαταστάσεις των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά που αποτελεί και μια ευκαιρία αναγνώρισης των κόπων των εργαζόμενων.
 
Εδώ πρέπει να θυμίσουμε ότι οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά ήταν αυτοί που επί 26 ολόκληρους μήνες, παρότι απλήρωτοι, συντηρούσαμε και φυλάσσαμε τα Υ/Β για λογαριασμό του Ελληνικού λαού και του Π.Ν. Αναγνώριση αυτής μας της στάσης είναι και η συμφωνία με το Π.Ν, που βρίσκεται μέχρι σήμερα σε ισχύ και θέλουμε να αποτελέσει οδηγό και για το μέλλον, αφού Π.Ν και Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, είναι άρρηκτα συνδεδεμένα και μέσω της άριστης συνεργασίας τους δημιουργούν πολλαπλασιαστικά οφέλη τόσο στην αμυντική βιομηχανία όσο και στο αξιόμαχο του Π.Ν.
 
Έχουμε ήδη ζητήσει συνάντηση με τον νέο Υπουργό ΥΕΘΑ και ελπίζουμε να τον δούμε σύντομα, ώστε να συζητήσουμε τα προβλήματα των Ναυπηγείων και να βρούμε επιτέλους βιώσιμη λύση για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, πράγμα που καμία κυβέρνηση στο παρελθόν δεν ήταν σε θέση να δώσει.» 

Διαβάστε ακόμη:

Τι ειπώθηκε στην απόρρητη ενημέρωση Καμμένου στο ΓΕΝ για Σκαραμαγκά και εργαζόμενους

Στα Ναυπηγεία Ελευσίνας ο Α/ΓΕΝ – Γιατί πήγε