Η USAF αποκάλυψε το νεότερο αεροσκάφος της, το T-7A Redhawk, η ονομασία του οποίου αποτελεί φόρο τιμής σε μια ιστορική μοίρα της Αμερικανικής Πολεμικής Αεροπορίας κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, την Tuskegee, που αποτελούταν αποκλειστικά από αφροαμερικανούς πιλότους.
O αναπληρωτής υπουργός Αεροπορίας Μάθιου Ντόνοβαν κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο συνέδριο Air, Space and Cyber 2019 του Οργανισμού για την Αεροπορία στις 16 Σεπτεμβρίου ανακοίνωσε την επίσημη κωδικοποίηση και ονομασία του νέου εκπαιδευτικού αεροσκάφους της αμερικανικής Αεροπορίας που θα κατασκευαστεί από την Boeing.
Χαρακτηριστική στιγμή της ομιλίας του Ντόνοβαν ήταν όταν στη σκηνή ανέβηκε ο αεροπόρος της μοίρας Tuskegee, ο απόστρατος σμήναρχος Τσαρλς Μακγκί, ο οποίος πέταξε πάνω από 400 πολεμικές αποστολές στον Β Παγκόσμιο Πόλεμο, την Κορέα και το Βιετνάμ.
Στο συνέδριο αποκαλύφθηκε τότε ένα μοντέλο T-7A Red Hawk, του οποίου η σχεδίαση και ο χρωματισμός, πέρα από το όνομα, είναι ένας φόρος τιμής στο παρελθόν της USAF.
Το T-7A Red Hawk θα αποτελεί τον «προθάλαμο», των πιλότων της USAF, πριν αυτοί ανέβουν σε μαχητικά πέμπτης γενιάς.
«Το T-7A αποτελείται από τα βασικά στοιχεία της νέας γενιάς αεροσκαφών», δήλωσε ο Ντόνοβαν, και συνέχισε, «το Red Hawk προσφέρει προηγμένες δυνατότητες για την εκπαίδευση των αυριανών πιλότων της αεροπορίας μας, ολοκαίνουργια συστήματα, σύγχρονα ραντάρ, έξυπνα όπλα, συστήματα αμυντικής διαχείρισης, όλα αυτά δεν υπήρχαν στα προηγούμενα εκπαιδευτικά αεροσκάφη» και κλείνοντας τόνισε «το περιβάλλον που τους προσφέρουμε τώρα είναι πολύ πιο κοντά σε αυτό των F-35, η μετάβαση τους θα είναι πιο ομαλή, η εκπαίδευση πιο αποτελεσματική και η ετοιμότητα ανεπανάληπτη»!
Υπενθυμίζεται πως η Boeing είχε κερδίσει την Lockheed Martin και Leonard σχετικά με το συγκεκριμένο project των T-7A Red Hawk.Στην τότε προσφορά της, η Lokheed είχε προσφέρει μια τροποποιημένη έκδοση του εκπαιδευτικού αεριωθούμενου T-50 που αναπτύχθηκε από κοινού με τις Κορεατικές Αεροδιαστημικές Βιομηχανίες ενώ η ιταλική Leonard DRS είχε προσφέρει το T-100, μια τροποποιημένη έκδοση του M-346 της ιταλικής αεροδιαστημικής εταιρείας. Η Boeing συνεργάστηκε με την σουηδική Saab AB για να εξελίξει το νέο αεροπλάνο.
Το αεροσκάφος των διδύμων σταθερών κεκλιμένων ουραίων πτερυγίων είναι εξοπλισμένο με έναν κινητήρα GE Aviation F404-GE-402 17000 λιβρών ώσης με μετάκαυση. Το πίσω πιλοτήριο του διθέσιου είναι υπερυψωμένο σε αμφιθεατρικό τρόπο για να επιτρέπει στον πίσω πιλότο να έχει βελτιωμένη ορατότητα. Τα καθίσματα τύπου σταδίου είναι ένα βελτιωμένο χαρακτηριστικό από το παλιό T-38.
Αυτό είναι το νέο αεροσκάφος της USAF:
Πηγή: Defence Blog