Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και υποβρύχια ήταν το βασικό θέμα της συνάντησης Σαμαρά – Αβραμόπουλου σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του Onalert. Τα “εύκολα” των κρίσεων συζητήθηκαν αλλά το κυρίαρχο θέμα της συνάντησης ήταν ο γόρδιος δεσμός του Σκαραμαγκά.
Πληροφορίες του Onalert αναφέρουν ακόμη ότι ο ιδιοκτήτης των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά αναμένεται στην Αθήνα -κάποιοι λένε ότι βρίσκεται ήδη εδώ- και δεν θα είχε αντίρρηση να έχει συνάντηση με εκπρόσωπο της κυβέρνησης. Δύσκολο βέβαια με τα χρέη που έχει δημιουργήσει να έρθει αλλά αν υπάρξει από την πλευρά της κυβέρνησης πρόθεση για ραντεβού τίποτα δεν αποκλείεται.
Το ελληνικό δημόσιο με ανταγωγές και άλλα νομικά μέσα ζητά από τον Σάφα περίπου 250 εκατομμύρια κι εκείνος διεκδικεί μέσω της προσφυγής του στη Διεθνή Διαιτησία πάνω από 400. Ο Σάφα δεν αποδέχεται την προταση να του καταβληθούν περίπου 75 εκατομμύρια ευρώ για να ολοκληρωθούν τα τρία υποβρύχια και έχει αποφασίσει να ακολουθήσει τον δρόμο της διεθνούς διαιτησίας μέχρι τέλους .
Η ελληνική κυβέρνηση πιστεύει ότι με το να σκληρύνει την θέση της απαιτώντας νομικά την επιστροφή χρημάτων που ο Σάφα εισέπραξε χωρίς αντίκρυσμα στο έργο των υποβρυχίων αλλά και χρήματα που έχουν να κάνουν με τις φθορές που έχουν υποστεί τα τρία υπο παράδοση υποβρύχια θα κατορθώσει να τον αναγκάσει να αποχωρήσει κι έτσι να ανοίξει ο δρόμος για την ολοκλήρωση της ναυπήγησης των υποβρυχίων. Τα δε ναυπηγεία θα μπουν σε καθεστώς εκκαθάρισης εν λειτουργία, χωρίς τίποτα να διασφαλίζει βέβαια όλες τις θέσεις εργασίας.
Ποιο μπορεί να είναι το διάδοχο σχήμα; Είτε ο Νίκος Ταβουλάρης της Ελευσίνας ,είτε Έλληνας εφοπλιστής ο οποίος ζητά όμως να επιλυθούν όλα τα νομικά εμπόδια για να μπορεί να παίρναι και εμπορικές παραγγελίες.