Το γραφείο προγράμματος μη επανδρωμένων αεροσκαφών (PMA-268) του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ πραγματοποίησε την πρώτη του εκδήλωση ολοκλήρωσης εργαστηρίου στις 28-30 Ιουνίου στο Παξ Ρίβερ για να δείξει πώς ο Σταθμός Ελέγχου εδάφους (GCS) του MQ-25 θα διοικεί το μη επανδρωμένο αεροσκάφος
Η κυβερνητική ομάδα και οι δύο κορυφαίοι συνεργάτες της στον κλάδο ηγήθηκαν της προσπάθειας στο Εργαστήριο Δοκιμής και Ενσωμάτωσης Συστήματος (STIL) του προγράμματος, όπου το GCS της Lockheed Martin έλεγχε για πρώτη φορά το εναέριο όχημα Hardware-in-the-Loop (HITL) της Boeing.
«Αυτό το επίτευγμα είναι αποτέλεσμα εβδομάδων προετοιμασίας και αφοσίωσης από ομάδες υψηλής εξειδίκευσης», δήλωσε ο TJ Maday, υπεύθυνος εργαστηρίων και ολοκλήρωσης του MQ-25. «Το να φέρουμε πολλά συστήματα μαζί δεν είναι ποτέ εύκολο, αλλά η κοινή ομάδα κυβέρνησης/βιομηχανίας, που συνενώθηκε, κατανοώντας προβλήματα και βρίσκοντας λύσεις έκανε αυτή την εκδήλωση επιτυχημένη».
Ο Maday είπε ότι η ομάδα έθεσε ως στόχο να στείλει μια βασική εντολή μεταξύ του GCS και του HITL. Προκειμένου να επιτύχουν αυτόν τον στόχο, η Boeing και η Lockheed Martin χρειάστηκε να παραδώσουν ένα λειτουργικό λογισμικό, ώστε η κυβέρνηση να δοκιμάσει το GCS, το HITL και τα στοιχεία που επιτρέπουν τη συνδεσιμότητα μεταξύ των συστημάτων.
Αυτό το φθινόπωρο η ομάδα σχεδιάζει να προσομοιώσει μια πλήρη πτήση χρησιμοποιώντας το αεροσκάφος HTIL και θα επιδείξει επίσης εναλλαγή συνδέσεων με το αεροσκάφος καθώς και προσθήκη άλλου υλικού και λογισμικού αεροσκάφους στο «μείγμα».
«Είναι υπέροχο να βλέπεις τη συνδυασμένη ομάδα να εργάζεται δίπλα-δίπλα, να μαθαίνει και τελικά να επιδεικνύει επιτυχία», δήλωσε ο Capt. Sam Messer, διευθυντής του προγράμματος PMA-268. «Έτσι φτάνουμε στην Επιχειρησιακή Ικανότητα, ενσωματώνουμε, δοκιμάζουμε και μαθαίνουμε γρήγορα και με ρυθμό».
Το MD-5 GCS είναι μέρος του Συστήματος Ελέγχου Αποστολής Μη Επανδρωμένων Αεροπορικών Μεταφορέων (UMCS), του συστήματος-συστημάτων που απαιτείται για τη διοίκηση και τον έλεγχο του MQ-25A. Το UMCS περιλαμβάνει επίσης τροποποιήσεις υποδομής μεταφορέων και χερσαίων εγκαταστάσεων, βοηθητικό εξοπλισμό που παρήγαγε το Ναυτικό και ενοποίηση με συστήματα διοίκησης, ελέγχου, επικοινωνιών, υπολογιστών και πληροφοριών (C4I).
Το MQ-25 θα είναι το πρώτο στον κόσμο επιχειρησιακό μη επανδρωμένο αεροσκάφος που θα παρέχει εναέρια ικανότητα ανεφοδιασμού με καύσιμα στον στόλο των μαχητικών.
Με πληροφορίες από: Naval News