Μετά τα NH-90 και τα C-27 στο «μικροσκόπιο» Καμμένου

Η φωτογραφία του NH-90 πάνω από την Ακρόπολη, είναι από τις δοκιμές που έχουν ξεκινήσει για την παρέλαση της 25ης Μαρτίου. Αν και ο φάκελός τους βρίσκεται “εν πτήσει” προς τον εισαγγελέα τα ελικόπτερα θα πετάξουν κανονικά στην παρέλαση. Όσα πετάνε τέλος πάντων. Τα μεταφορικά ελικόπτερα δεν είναι τα μόνα που έχουν μπει στο στόχαστρο του επιτελείου Καμμένου. Οι φάκελοι ανοίγουν ο ένας μετά από τον άλλο . Και δεν γίνεται εξαίρεση για κανένα.

Σ΄ αυτό το κλίμα ζητήθηκε από την Πολεμική Αεροπορία πλήρη ενημέρωση για τα μεταφορικά αεροσκάφη C-27. Η συμφωνία που προβλέπει να μην παραλάβουμε τα τέσσερα τελευταία αεροσκάφη που ήταν και τα μοναδικά με δυνατότητα εναέριου ανεφοδιασμού θα περάσει από “ακτινογραφία”. Το αντάλλαγμα για να “παραιτηθούμε” από την παραλαβή των τεσσάρων αεροσκαφών που ήταν στο μεγαλύτερο μέρος τους πληρωμένα, ήταν να υπάρξει από την ιταλική εταιρεία Alenia πλήρης και γρήγορη υποστήριξη ώστε να πεταξουν τουλάχιστον τα οκτώ που έχουμε παραλάβει. Από τα οποία πετάνε ένα με δύο!

Τα τέσσερα αεροσκάφη που δεν θα παραλάβουμε θα πουληθούν από τους Ιταλούς στο Μεξικό και όπως λένε οι πληροφορίες σε τιμή διπλάσια σχεδόν απ΄ αυτή που εμείς τα είχαμε αγοράσει.

Η ΠΑ όταν γινόταν η συζήτηση για την πρόταση της Alenia, ήταν διχασμένη. Και υπήρχαν πολλοί που υποστήριζαν ότι τα αεροσκάφη με δυνατότητα εναέριου ανεφοδιασμού έπρεπε να παραληφθούν.

Ο Πάνος Καμμένος έχει ζητήσει ενημέρωση για να αποφασίσει τι θα κάνει. Αυτό καταρρίπτει και τις “κατηγορίες” που τον θέλουν να “κυνηγά” μόνο τους Γερμανούς.

Διαβάστε ακόμη:

C 27 : «Λύση» υψηλού ρίσκου η επιλογή να μην παραλάβουμε τα 4 τελευταία αεροσκάφη


Η Τουρκία παρέλαβε και δεύτερο A400M – Εμείς περιμένουμε ακόμη τα C 27 να…πετάξουν