Η Γερμανία έχει μεταφέρει έναν άγνωστο αριθμό πυραύλων μεγάλου βεληνεκούς JFS-M στην Ουκρανία για το πυραυλικό σύστημα Himars MLRS, υποστηρίζει το Avia-Pro.
Κατά το δημοσίευμα, οι διαπραγματεύσεις μεταξύ Ουκρανίας και Ηνωμένων Πολιτειών για την παροχή πυραύλων ATACMS για το MLRS Himars ήταν μόνο μια προκάλυψη – αυτή τη στιγμή, το Κίεβο διαθέτει ήδη έναν άγνωστο προς το παρόν αριθμό πυραύλων JFS-M από τη Γερμανία, οι οποίοι έχουν βεληνεκές εμπλοκής στόχου έως και 499 χιλιόμετρα.
Αυτό δηλώνεται από μια σειρά ανεξάρτητων πηγών τόσο στην Ουκρανία όσο και στη Γερμανία, ενώ επιπλέον η ίδια η μεταφορά τέτοιων «έξυπνων» όπλων είχε προηγουμένως ανακοινωθεί έμμεσα από τον Γερμανό Καγκελάριο Όλαφ Σολτς, όταν ανέφερε ότι οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας απαιτούν σύγχρονους πυραύλους.
Προς το παρόν, πάντα κατά το Avia-Pro, ούτε οι συνθήκες παραλαβής των γερμανικών πυραύλων JFS-M από την Ουκρανία, ούτε ο συνολικός αριθμός τους έχουν γίνει γνωστά, ωστόσο, δεδομένου ότι μιλάμε για πυραύλους cruise χαμηλής παρατήρησης, με επίσημο βεληνεκές κρούσης έως και 499 χιλιόμετρα. , τέτοια όπλα αποτελούν πολύ σοβαρή απειλή, καθώς επιτρέπουν χτυπήματα στα μετόπισθεν του όποιου εχθρού.
Αξίζει να σημειωθεί – προσθέτει το Avia-Pro – ότι οι πληροφορίες για την παραλαβή από την Ουκρανία γερμανικών πυραύλων cruise για εκτοξευτές Himars, MLRS και MARS II εμφανίστηκαν αφού ο Γερμανός Καγκελάριος Όλαφ Σολτς ανακοίνωσε την ανάγκη να συνεχιστεί η μεταφορά στην Ουκρανία οπλικών συστημάτων, όχι μόνον αυτών που θεωρούνται περιττά για το οπλοστάσιο του Γερμανικού στρατού, αλλά αυτών που είναι πιο αποτελεσματικά και σύγχρονα.
Πάντως επισήμως το Βερολίνο δεν έχει σχολιάσει ακόμη τις πληροφορίες σχετικά με την προμήθεια πυραύλων JFS-M για το αμερικανικό MLRS Himars.
Πάντως η άκρα μυστικότητα που υπάρχει γύρω από το θέμα, σε συνδυασμό με το δημοσίευμα του Avia-Pro, έχει προκαλέσει έντονη αντιπαράθεση στους χρήστες των social media, με πολλούς εξ αυτών να υποστηρίζουν ότι οι πύραυλοι JFS-M βρίσκονται ακόμη στο στάδιο της μελέτης ή της δοκιμής και δεν είναι έτοιμοι για χρήση.
Πηγή: avia-pro.net