Η πρώτη γαλλική φρεγάτα FDI, η «Amiral Ronarc’h», επέστρεψε στη θάλασσα για μια δεύτερη φάση θαλάσσιων δοκιμών, που ξεκίνησαν στις 2 Δεκεμβρίου και θα ολοκληρωθούν στις 20 Δεκεμβρίου 2024.
Αυτή η φάση σηματοδοτεί την ολοκλήρωση των δοκιμών του συστήματος πρόωσης, το οποίο τώρα επιβλέπεται από το πλήρωμα του πλοίου.
Για τρεις εβδομάδες, η Naval Group, η DGA και το γαλλικό Πολεμικό Ναυτικό δοκίμασαν το σύστημα μάχης του πλοίου, συμπεριλαμβανομένου του σόναρ CATPAS-4, του ραντάρ ελέγχου πυρός STIR και του ραντάρ SEAFIRE.
Διαβάστε επίσης: Belharra: Τι έδειξαν οι πρώτες εν πλω δοκιμές στο Sea Fire και στα ηλεκτρονικά της «Amiral Ronarc’h»
«Αυτά τα συστήματα αιχμής διασφαλίζουν την ευελιξία της FDI, τοποθετώντας την ως σημαντικό πλεονέκτημα για το Γαλλικό Ναυτικό στις σύγχρονες αποστολές το. Αυτή η νέα κατηγορία πλοίων θα είναι σε θέση να αντιμετωπίσει αεροπορικές, επιφανειακές και υποβρύχιες απειλές, ενώ θα προστατεύεται εγγενώς από απειλές στον κυβερνοχώρο», αναφέρεται στην ανακοίνωση το γαλλικό Ναυτικό Επιτελείο για τη δεύτερη φάση δοκιμών της «Amiral Ronarc’h».
#FDI at sea@DGA – @MarineNationale pic.twitter.com/nq7XaljpZI
— Naval Group (@navalgroup) October 16, 2024
Συνολικά προβλέπεται να πραγματοποιηθούν έως και πέντε εν πλω δοκιμές μέχρι να παραδοθεί το πλοίο στο γαλλικό Πολεμικό Ναυτικό το 2025.
Σύμφωνα με τη Naval Group, η πρώτη ελληνική φρεγάτα FDI, η «Κίμων», θα πραγματοποιήσει έως και τέσσερις φάσεις θαλάσσιων δοκιμών, ενώ για τα τις φρεγάτες «Νέαρχος» και «Φορμίων» θα απαιτηθούν τρεις φάσεις.
Ο συνολικός χρόνος δοκιμών για κάθε φρεγάτα FDI υπολογίζεται στον μισό σε σχέση με τον χρόνο δοκιμών που απαιτήθηκε για τις φρεγάτες FREMM.
Πηγή: Naval News / Φωτογραφία αρχείου