Οι μηχανές έχουν ακινητοποιηθεί και το εργοστάσιο μοιάζει να έχει εγκαταλειφθεί ξαφνικά. Μία βιομηχανία της οποίας η ιστορία ξεκινά από το 1972 με την επωνυμία Στάγιερ Ελλάς, περνά σε ελληνικά χέρια το 1986, μέχρι σήμερα, που βρίσκεται στη μέγκενη της οικονομικής κρίσης. Το livemedia.gr έκανε ένα εξαιρετικό ρεπορτάζ για την ΕΛΒΟ.
Από το ξεκίνημα της λειτουργίας της έχουν κατασκευαστεί πάνω από 25.000 οχήματα, τόσο για το στρατό όσο και την πολιτική αγορά.
Εξαιτίας της ανάγκης των στρατιωτικών οχημάτων για λειτουργία σε δύσκολες συνθήκες, η ΕΛΒΟ είναι σε θέση να κατασκευάζει ανταλλακτικά υψηλών προδιαγραφών.
Γνωρίζοντας λοιπόν καλά αυτή τη δυναμική της εταιρίας και έχοντας αφήσει τη σφραγίδα της στο ελληνικό βιομηχανικό γίγνεσθαι, το άκουσμα μία ενδεχόμενης εκκαθάρισης ή ακόμη και λουκέτου γεμίζει με οργή τους εργαζόμενους.