Την ίδια ώρα που οι εργαζόμενοι στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά έβλεπαν τον ΥΦΕΘΑ Θανάση Δαβάκη και ο ΥΕΘΑ Δημήτρης Αβραμόπουλος μιλούσε στους σημοσιογράφους για το θέμα των υποβρυχίων ,τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά βρίσκονταν σε κατάσταση “μπλακ – άουτ”. Κυριολεκτικά.
Για δεύτερη φορά και για περισσότερες από 24 ώρες τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά έπαθαν μπακ – άουτ και αυτό αποτελεί πρόβλημα κυρίως για τα υπό παράδοση υποβρύχια τύπου ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ.
Γι’ αυτά τα υποβρύχια ο κ.Αβραμόπουλος εκτίμησε ότι να βρεθεί λύση δεν χρειάζονται ούτε έξι μήνες για να ενταχθούν στο Στόλο. Ποια όμως είναι η λύση;
Ο ΥΦΕΘΑ Θανάσης Δαβάκης δεν είπε τίποτα στους εργαζόμενους με τους οποίους συναντήθηκε. Και ο Δημήτρης Αβραμόπουλος δεν διαφώτισε περισσότερο τους δημοσιογράφους αφού όπως είπε δεν διαχειρίζεται το ΥΠΕΘΑ τις όποιες διαπραγματεύσεις με τον ιδιοκτήτη των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά Ισκαντάρ Σάφα, ο οποιος ζητά λεφτά.
Ποια μπορεί να είναι μια λύση; Η επαναγορά των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά από το ελληνικο δημόσιο. Ο κ.Αβραμοπουλος που ρωτήθηκε από δημοσιογράφο γι΄ αυτή τη προοπτική παραδέχτηκε ότι ίσως είναι μια λύση που πρέπει να εξεταστεί, ώστε και τα υποβρύχια επιτέλους να παραληφθούν αλλά και τα Ναυπηγεία να διασωθούν μια και καλή. Είναι όμως κάτι παραπάνω από βέβαιο από τη μέχρι στιγμής στάση της κυβέρνησης ότι κάποιοι επιδιώκουν το κλείσιμο των Ναυπηγείων.
Διαβάστε ακόμη:
Αποκαλυπτικό έγγραφο για υποβρύχια – Ναυπηγεία: Τι έγραφε ο διευθυντής εξοπλισμών το 2011
«Με τα υποβρύχια το πολιτικό σύστημα έπιασε πάτο» – Υποναύαρχος που είπε όχι στη λύση Σάφα γράφει