Στην πόρτα εξόδου των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά προσπαθεί να οδηγήσει τον ιδιοκτήτη τους Ισκαντάρ Σάφα το ελληνικό δημόσιο και η κυβέρνηση. Με πολύχρονη καθυστέρηση το ελληνικό δημόσιο κάνει την πρώτη -ας την πούμε έτσι- επιθετική κίνηση με την κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων κατά του Ισκαντάρ Σάφα, από τον οποίο επί της ουσίας ζητά να ανοίξει τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά ώστε να γίνει έλεγχος στα τρία υποβρύχια που αναμένουν την ολοκλήρωση της ναυπήγησής τους. Οι ζημιές που έχουν υποστεί σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των εργαζομένων αγγίζουν τα 100 εκατομμύρια.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Βήματος “ύστερα από παθητικότητα πολλών ετών και ενώπιον του πλήρους αδιεξόδου στις διαπραγματεύσεις με Άραβες και Γερμανούς ,το Ελληνικό Δημόσιο διερευνά -σύμφωνα με πληροφορίες- όλες τις πτυχές μιας εν δυνάμει προσφυγής στο αρμόδιο διαιτητικό δικαστήριο”, ενδεχομένως όχι μόνον κατά των Ελληνικών Ναυπηγείων αλλά και όλων όσοι με τη συμπεριφορλα τους ζημίωσαν τον δημόσιο κορβανά”.
Υπάρχει διάδοχη κατάσταση αν υποθέσουμε ότι ο Σάφα έρθει σε συμφωνία για να αποχωρήσει; Κυβερνητικές πηγές υποστηρίζουν πως ναι. Αυτό που δεν είναι καθόλου βέβαια είναι η αποχώρηση Σάφα, ο οποίος έχει πειστεί από τους νομικούς του συμβούλους ότι θα κερδίσει τη διεθνή διαιτησία στην οποία έχει προσφύγει και άρα έχει να περιμένει 400 εκατομμύρια από την ενδεχόμενη δικαστική του νίκη.