Η υπόθεση των υποβρυχίων και των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά εξελίσεται σ΄ έναν διαρκή εφιάλτη για τους εργαζόμενους αλλά και την ηγεσία του ΥΕΘΑ, η οποία όλο “λύνει το θέμα” κι όλο μπροστά σ΄αδιέξοδο βρίσκεται.
Μετά από τη χθσινή εξέλιξη της καταγγελίας της σύμβασης από τη γερμανική HDW,το κύριο ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί τις δύσκολες οικονομικές στιγμές που περνάμε είναι ένα:
•Πόσα ακριβώς χρήματα (ξανά)χάσαμε!
•Αν το χρονοδιάγραμμα πληρωμών έχει τηρηθεί όπως αυτό αναφέρεται στην συμφωνία που είχε υπογραφεί για τα Ναυπηγεία,τότε μέσα στο 2010 η Ελλάδα πλήρωσε 300 εκατομμύρια ευρώ και άλλα 50 το 2011. Σύνολο:350 εκατομμύρια.
•Από το ΥΕΘΑ, στο οποίο επικρατεί ανησυχία διαρρέουν χωρίς όμως να εξηγούν ότι μέχρι στιγμής έχουν δοθεί “κάτι παραπάνω από 100 εκατομμύρια”.Ακόμη κι έτσι να ΄ναι τα λεφτά είναι πολλά.
•Ο κ.Βενιζέλος που βρίσκεται πάλι μπροστά στο πρόβλημα των ναυπηγείων εντός της ημέρας θα ενημερώσει την επιτροπή της Βουλής και θα συναντηθεί με τον Ισκαντάρ Σάφα, ο οποίος δηλώνει ότι θέλει να παραμείνει στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά.
Το ερώτημα είναι τι θα κάνει στα Ναυπηγεία!
Το μόνο βέβαιο είναι ότι το ελληνικό ΠΝ χάνει δύο υποβρύχια 214,τα οποία έτσι κι αλλιώς δεν χρειαζόταν, έναν εκσυγχρονισμό υποβρυχίου 209 και περιμένει να δει πότε θα ολοκληρωθούν τα τρία μισοτελειωμένα υποβρύχια τύπου ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ.