Δεν φθάνει ότι από τα οκτώ πετάνε με το ζόρι τα δύο.Μας κοστίζουν κι ένα κάρο λεφτά,ειδικά έτσι όπως κάποιοι επιλέγουν να κάνουν αγορές. Ο λόγος για τα θρυλικά λόγω προβλημάτων αεροσκάφη C-27! Άλλη μία πονεμένη ιστορία γι΄ αυτούς που μας τα πούλησαν και κέρδισαν αλλά για τους Έλληνες φορολογούμενους που τα χρυσοπλήρωσαν ,τα χρυσωπληρώνουν και αυτά δεν πετάνε!
Σαν να μην έφθανε αυτό όμως έχουμε και τα έξοδα για τη συντήρηση η οποία βεβαίως πρέπει να γίνεται.Αλλά υποθέτουμε με λογική. Ποιος την έχασε για να τη βρούμε εμείς θα πείτε. Διαβάστε λοιπόν τι γίνεται με τη προμήθεια ελαστικών επισώτρων των αεροσκαφών. .
Παρότι έχουμε παραλάβει 8 και κατά μέσο όρο την ημέρα πετάνε δύο (!!!) εν τούτοις δύο φορές στο παρελθόν ξεκίνησε απο τη ΔΑΥ η διαδικασία προμήθειας λάστιχων .Τη πρώτη 252 λάστιχα και τη δεύτερη για 500. Και οι δύο απέβησαν άκαρπες.Οι λόγοι δεν είναι γνωστοί πλήν όμως έγιναν γνωστές οι τιμές αυτών που έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό.
Συγκεκριμένα για τα λάστιχα του κύριου τροχού δόθηκε η τιμή των 1013,4 Ευρω ανά λάστιχο και για τα λάστιχα του ριναίου τροχού η τιμή των 620,78 Ευρω ανά λάστιχο.
Σημειωτέον οτι υπήρξε την ίδια περίοδο προσφορά και με τιμές της τρέχουσας σύμβασης που ήταν 913,65 Ευρω ανά λάστιχο για τον κύριο τροχό και 519,16 Ευρω για τον ριναίο τροχό, η οποία όμως δεν έγινε αποδεκτή απο την ΔΑΥ.
Και ενώ όλα αυτά τα στοιχεία υπάρχουν στη ΔΑΥ ,έρχονται σήμερα κάποιοι που προτείνουν την έγκριση για την προμήθεια 60 λάστιχων μέσω ΝAMSA και με τιμές μεγαλύτερες των προαναφερθέντων.
Και τώρα τα ερωτήματα…..
1.Γιατί αγοράζουμε τόσα λάστιχα την στιγμή που πετάνε μόνο δύο αεροσκάφη
Σημειωτέον οτι τα λάστιχα είναι υλικά με λήξη ορίου ζωής και δεν υπάρχουν αποθηκευτικοί χώροι.
2.Γιατί πρέπει να τα αγοράζουμε μέσω ΝAMSA και ακριβότερα την στιγμή κατά την οποία υπάρχουν στην αγορά φτηνότερα;
3.Μήπως δεν μπορούμε να αξιολογήσουμε τις πραγματικές μας ανάγκες ;
Κάθε απάντηση -όπως πάντα- ευπρόσδεκτη