Τα οικονομικά προβλήματα και η έλλειψη ναυπηγικών προγραμμάτων «πνίγουν» τα ναυπηγεία Ελευσίνας.Το ναυπηγείο είχε «ποντάρει» στο πρόγραμμα ναυπήγησης των έξι γαλλικών φρεγατών το οποίο στην καλύτερη περίπτωση θα μετατεθεί για το μακρυνό μέλλον και στη χειρότερη θα ματαιωθεί ,όπως συνέβη πριν λίγες ημέρες και με τη προμήθεια 450 τεθωρακισμένων οχημάτων από τη Ρωσία.
Υπήρξε ήδη μία συνάντηση του ιδιοκτήτη των Ναυπηγείων Ελευσίνας Ν.Ταβουλάρη και του νέου «αφεντικού» του Σκαραμαγκά Ι.Σάφα,στο οποίο παρόν ήταν και ο υπουργός Άμυνας Ευάγγελος Βενιζέλος. Η μόνη λύση σωτηρίας για την Ελευσίνα είναι να τα αγοράσει ο Σάφα,αλλά η υπόθεση δεν είναι τόσο απλή όσο την παρουσιάζουν. Πρώτον υπάρχουν τα χρέη της Ελευσίνας,πάνω από 105 εκατομμύρια,δεύτερον υπάρχουν οι 1400 εργαζόμενοι.Στον Σκαραμαγκά εργάζονται ακόμη 1200 και η προοπτική είναι να μείνουν σταδιακά μόλις 300!
Σύμφωνα με πληροφορίες ο Ι.Σάφα συζητάει το ενδεχόμενο αγοράς και της Ελευσίνας,ζητώντας όμως εγγυήσεις για ναυπηγικό έργο! Ποιος μπορεί να του τις δώσει στη παρούσα οικονομική συγκυρία; Κι αν πρόκειται να υπογράφουμε συνεχώς παραγγελίες πλοίων και υποβρυχίων για να διατηρούν σε λειτουργία κάποιοι επιχειρηματίες τα ναυπηγεία ποιο είναι το κέρδος για το δημόσιο;
Σχετικά με χθεσινό τηλεγράφημα που αναφέρεται σε προσφυγή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κατά της Ελλάδας ενώπιον του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το θέμα των κρατικών ενισχύσεων των ΕΝΑΕ την δεκαετία του 1990 και στις αρχές της δεκαετίας του 2000, το υπουργείο Άμυνας ανακοίνωσε ότι αφορά στην προ διμήνου περίπου κατάθεση της σχετικής προσφυγής στο ΔΕΕ.