Την τύχη των ναυπηγείων Ελευσίνας και των περίπου 1500 εργαζομένων θα κληθεί να διαχειριστεί σε λίγες ημέρες η κυβέρνηση. Μετά από τη περιπέτεια των ναυπηγείων Σκαραμαγκά η οποία βρήκε μία λύση που θα κριθεί σε βάθος χρόνου, έρχεται η σειρά της Ελευσίνας.
Από τις 16 Δεκεμβρίου 2010 έγινε γνωστό ότι ο κύριος υπεργολάβος στην ναυπήγηση των πυραυλακάτων ,ο αγγλικός οίκος Vosper που έχει αγοραστεί από την BAE ανέστειλε τις εργασίες ναυπήγησης των πυραυλακάτων 5,6 και 7. Πριν από μερικές ημέρες γνωστοποίησε στα ναυπηγεία Ελευσίνας την πρόθεσή της να τερματίσει από τις 21 Φεβρουαρίου την υφιστάμενη σύμβαση ναυπήγησης των δύο τελευταίων πυραυλακάτων (6 και 7), λόγω «της συνεχιζόμενης καθυστέρησης εκπληρώσεως των συμβατικών υποχρεώσεων εκ μέρους των ναυπηγείων».
Επιπλέον από τη πλευρά της BAE διαρρέουν εκτιμήσεις και πληροφορίες προς το υπουργείο Άμυνας σύμφωνα με τις οποίες «η συντελεσθείσα πρόοδος ναυπήγησης των πυραυλακάτων 6 και 7 ,σε σύγκριση με το καταβληθέν τίμημα δεν συμβαδίζουν». Οι πληροφορίες λένε ότι το υφισρτάμενο στάδιο ναυπήγησης υπολείπεται του καταβληθέντος τιμήματος κατά περίπου 50 εκατομμύρια ευρώ,ίσως και παραπάνω.
Το βέβαιο είναι ότι η ηγεσία του υπουργείου Άμυνας θα κληθεί να βρεθεί αντιμέτωπη μ΄ ένα γόρδιο δεσμό. Μπορεί το πρόβλημα της Ελευσίνας να είναι μικρότερο σε οικονομική αξία απ΄ αυτό των ναυπηγείων Σκαραμαγκά ,η διάσωσή τους ωστόσο μοιάζει δυσκολότερη αφού οι επιλογές είνα δύο και καμμία απ΄ αυτές δεν είναι εύκολη στη παρούσα φάση. Η πρώτη να «σωθούν» τα ναυπηγεία με σημαντικό κόστος του δημοσίου και η δεύτερη με την ανάθεση κάποιου σημαντικού ναυπηγικού έργου στην Ελευσίνα. Η πρώτη λύση ούτε που μπορεί να συζητηθεί αλλά και η δεύτερη που ουσιαστικά «φωτογραφίζει» το πρόγραμμα ναυπήγησης φρεγατών Fremm για το ΠΝ,προς το παρόν δεν φαίνεται να προχωρά.