Αναμένοντας τις απαντήσεις της ΠΑ για την επιλογή να “ταξιδέψουν” ελληνικά Super Puma για συντήρηση στην Ισπανία,στο ρεπορτάζ προστέθηκαν κι άλλα στοιχεία.Είχαμε γράψει προχθές για την επιλογή που έγινε να γίνει η συντήρηση των ελικοπτέρων στην Ισπανία,μέσω NAMSA και όχι να γίνει διαγωνισμός ώστε να διερευνηθεί τουλάχιστον η πιθανότητα να αναλάβουν τη συντήρηση ελληνικές εταιρείες. Το ένα ελικόπτερο είναι ήδη Ισπανία.
Το ελικόπτερο της ΠΑ πήγε μέσω NAMSA στην Ισπανία για εκτέλεση Επιθεώπησης G-Cheks αλλά το μέλλον είναι …αβέβαιο.
Τι σημαίνει αυτό;
Απλούστατα οτι η Ισπανική εταιρεία δεν έχει ξεκινήσει καμμία εργασία επι του ελικοπτέρου γατι δεν ξέρει εαν θα πληρωθεί.
Και πράγματι υπάρχει πρόβλημα για την πληρωμή διοτι:
1.Δεν υπάρχει εγκριτική διαταγή για την συντήρηση του ελικοπτέρου απο την Ισπανική εταιρεία.
2.Δεν έχει αναρτηθεί στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ η ανάθεση της συντήρησης του ελικοπτέρου στην εν λόγω εταιρεία.
3. Δεν είναι σίγουρο οτι το Ελεγκτικό Συμβούλιο θα εγκρίνει την υπογραφή της σύμβασης.
Μετά απο όλα αυτά το μόνο που μένει είναι να γυρίσει το ελικόπτερο στην Ελλάδα χωρίς να συντηρηθεί οπότε και δεν θα μπορεί να πετάει.
Βέβαια το πρόβλημα θα το έχει η ΠΑ που δεν θα έχει διαθέσιμα ελικόπτερα αν λάβουμε υποψην οτι ακολουθούν άλλα 4 για συντήρηση.
Σους δύσκολους καιρους που περνάμε δεν υπαρχουν περιθόρια ούτε για χάσιμο χρόνου ούτε για χάσιμο χρημάτων.
Υπάρχει λύση;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ