Στο OnAlert δεν μας αρέσει να «ευλογάμε τα γένια μας». Ούτε διεκδικούμε το αλάθητο.
Θέλουμε απλά να κάνουμε τη δουλειά μας όσο καλύτερα γίνεται σε ένα τοπίο ρευστό, ευμετάβλητο και γεμάτο «κακοτοπιές». Χωρίς να «κυνηγούμε» τις εντυπώσεις, απλά και μόνο για τις εντυπώσεις.
Με μοναδικούς κριτές τους αναγνώστες μας.
Με βάση αυτή την σχέση εμπιστοσύνης, νιώθουμε σήμερα μια δικαίωση. Ήταν 8 Φεβρουαρίου του 2021, βράδυ, 19:29 έδειχνε το ρολόι, όταν το OnAlert.gr δημοσίευε είδηση υπό τον τίτλο: «Belharra: «Κλείδωσαν» οι γαλλικές φρεγάτες για το Πολεμικό Ναυτικό – Τι περιλαμβάνει η πρόταση».
Το δημοσίευμα ήταν αυτό:
Δεν υποστηρίζουμε ότι ήμασταν οι πρώτοι. Τότε είχαμε την αξιόπιστη και διασταυρωμένη πληροφορία. Όμως για το δημοσίευμα αυτό «φάγαμε πολύ ξύλο». Δεχθήκαμε αμέτρητα σχόλια: άλλα κριτικά, άλλα επικριτικά, άλλα ειρωνικά. Και κάποια που μας καταλόγιζαν από «άγνοια» μέχρι «σκοπιμότητες».
Η αλήθεια είναι πως εκείνο το δημοσίευμα δεν επιβεβαιώθηκε 100%. Περιελάμβανε για παράδειγμα την πληροφορία ότι δύο φρεγάτες θα ναυπηγούνταν σε ελληνικά ναυπηγεία. Ανέφερε ακόμη το σενάριο της «ενδιάμεσης λύσης» που τελικά – για διάφορους λόγους – δεν «περπάτησαν».
Για παράδειγμα, ένας από τους λόγους που επελέγη η ναυπήγηση των Belharra στη Γαλλία, είναι η ανάγκη επίσπευσης της παράδοσής τους.
Άλλωστε για τους τακτικούς αναγνώστες, πάλι το OnAlert είχε αναφερθεί στην πιθανότητα κατάτμησης του προγράμματος των φρεγατών, δηλαδή του διαχωρισμού της απόκτησης νέων από την ενδιάμεση λύση.
Η ουσία όμως παρέμενε και παραμένει μία. Όπως γράφαμε τότε, στις 8 Φεβρουαρίου του 2021, «Η γαλλική προσφορά κρίνεται η καταλληλότερη καθώς πληροί τα επιχειρησιακά κριτήρια του Πολεμικού Ναυτικού».
Είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που είπε σήμερα ο Έλληνας πρωθυπουργός: Επιλέξαμε τις γαλλικές φρεγάτες, γιατί σε αυτές κατέληξε το Πολεμικό Ναυτικό.
Αυτά για την ιστορία. Γιατί οι σχέσεις εμπιστοσύνης απαιτούν και ειλικρίνεια.