“Συμβούλιο Άμυνας” συγκάλεσε χθες το μεσημέρι στη Καλλιρόης ο Γ.Καρατζαφέρης. Με μοναδικό θέμα τη στοχοποίηση του Βαγγέλη Μεϊμαράκη.
Και τι δεν ακούστηκε κατά του πρώην υπουργού Άμυνας στο ΣΑΜ του ΛΑΟΣ.
Ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης χαρακτηρίστηκε μεταξύ άλλων:
•”Παιδί του κομματικού σωλήνα”, “βαλτωμένο στην αρένα των άγονων φοιτητικών αντιπαραθέσεων της μεταπολιτευτικής περιόδου που οδήγησε τα πανεπιστήμια στα σημερινά χάλια”.
•Μαθημένο στη πολιτική της “ταβλας” και της “ίντριγκας” που άφησε “μηδενικό” εργο απ΄όποιο υπουργείο κι αν πέρασε.
•Ο υπουργός της νερατζιάς με το σύνδρομο “λαγού” που στην προσπάθειά του να γίνει απαραίτητος στον Κώστα Καραμανλή κάθε φορά που έβγαινε από το μέγαρο Μαξίμου έστεκε κάτω απο τη νερατζιά και αυτοβούλως επιχειρούσε ρόλο λαγού εκτοξεύοντας άσφαιρα πυροτεχνήματα.
Και καθώς το Μέγαρο Μάξιμου του τραβούσε το αυτί εκείνος ακολουθούσε τη τακτική του είπα-ξείπα.
“Τέσσερα χρόνια στο ΥΕΘΑ δεν έκανε ούτε ένα έλεγχο στις αμαρτίες του ΠΑΣΟΚ,δεν προχώρησε σε καμμία ουσιαστική νομοθετική παρέμβαση. Δεν έλαβε ούτε μία απόφαση που να τη θυμούνται τα μόνιμα στελέχη. Γι΄ αυτό και τον αποκαλούν ως τον υπουργό του απολυτου τίποτα”.
Είναι σαφές ότι η ένταση μεταξύ Καρατζαφέρη-Μεϊμαράκη έχει ξεπεράσει τα όρια της απλής πολιτικής αντιπαράθεσης κι έχει πια και στοιχεί προσωπικής σύγκρουσης.
Στο “Συμβούλιο Άμυνας” της Καλλιρόης για την επιχείρηση για την “επιχείρηση” ενενατίον του Β.Μεϊμαράκη επισημάνθηκαν τα σημεία στα οποία θα επιμείνει ο Γ.Καρατζαφέρης για να “τους λιώσει» όπως είπε το μεσημέρι σε συνέντευξή του στο Real Fm. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ και τους επιτελείς του:
Οι ευθύνες του Μειμαράκη είναι τεράστιες για όσα δεν ήλεγξε και δεν διόρθωσε αλλά και για όσα δεν έπραξε στο ΥΕΘΑ. Ειδικότερα στην υπόθεση των υποβρυχίων:
•Δεν έψαξε και δεν έστειλε στον εισαγγελέα τις αμαρτωλές συμβάσεις του ΠΑΣΟΚ.
•Δεν ερεύνησε γιατί το 2002 σταμάτησε το πρόγραμμα ΝΕΥΤΩΝ, για τον εκσυγχρονισμό των παλαιών υποβρυχίων του ΠΝ εντός του ναυστάθμου Σαλαμίνας και με τεχνογνωσία που είχαν πια οι Έλληνες εργαζόμενοι .Τη διακοπή του προγράμματος το οποίο ανέλαβαν να συνεχίσουν οι Γερμανοί είχαν καταγγείλει συνδικαλιστές της ΝΔ αλλά και πρώην βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ,όπως για παράδειγμα ο Γιάννης Κάψης.
•Δεν ξεσκέπασε τη “καρδιά” του σκανδάλου που κατά πολλούς ήταν ο εκσυγχρονισμόςο των άλλων τεσσάρων υποβρυχίων από τους Γερμανούς που κόστισαν περίπου όσο τα κανούργια.
•Δεν επαναδιαπραγματεύτηκε τα ΑΩ όπου φαίνεται να έγινε το μεγάλο πάρτι της μίζας.
•Δεν αξιοποίησε τα αποτελέσματα των διαπραγματεύσεων που έκανε ο Β.Βασιλάκος, Γενικός Διευθυντής Εξοπλισμών επί των ημερών του.
•Ως ΥΕΘΑ δεν έκανε αποδεκτή την πρόταση των Γερμανών να δώσουν δύο υποβρύχια δωρεάν, να διακοπει το πρόγραμμα του εκσυγχρονισμού ,να παραληφθεί ο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ και να κλείσει το ζήτημα. Ο Β.Μεϊμαράκης πάντως υποστηρίζει μέσω συνεργατών του ότι “αυτή η πρόταση ποτέ δεν μπήκε σε χαρτί”.
•Τέλος το ΛΑΟΣ θα επιμείνει ότι ενώ ο κ.Μεϊμαράκης δεν έκανε τίποτα απ΄ αυτά πλήρωσε 700 εκ ευρώ για τα υποβρύχια που όπως υποστήριζε έγερναν.
•Στελέχη του Καρατζαφέρη επεσημαίνουν ότι από ένα σημείο και μετά ο Β.Μεϊμαράκης δεν έπειθε για την εμμονή του να μην παραλαμβάνει το ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ. μιλούσε στη Βουλή για “πλωτό φέρετρο” που του έβαλαν “φτερά”,προκαλώντας αρνητικά σχόλια αξιωματικών αλλά και την οργή των ιδιων των βουλευτών της ΝΔ. Δεν είναι τυχαίο,λένε ότι επισήμως η ΝΔ δεν έχει συμμεριστεί τις απόψεις Μείμαράκη ότι το υποβρύχιο εξακολουθεί να γέρνει.
Τέλος στο μήνα του μέλιτος και με το Βενιζέλο
Επίθεση όμως αναμένεται και προς τη σημερινή ηγεσία του ΥΕΘΑ. Οι θερμές σχέσεις Καρατζαφέρη-Βενιζέλου φαίνεται ότι έχουν “ψυχρανθεί” και αν αυτό είναι πρόσκαιρο ή όχι θα φανεί.
Η κριτική προς τον Βενιζέλο θα εστιαστεί στα εξής:
•Δεν κοστολόγησε τη ζημιά που υπέστη το ελληνικό δημόσιο από την απόφαση της κυβέρνησης Σημίτη να καταργήσει το 2002 το πρόγραμμα ΝΕΥΤΩΝ και να αναθέσει τον εκσυγχρονισμό των υπολοίπων στους Γερμανούς. Απόφαση που αναγκάστηκε να διακόψει οκτώ χρόνια μετά η παρούσα ηγεσία.
•Δεν κοσοτολόγησε την απραξία των κυβερνήσεων της ΝΔ να αναθεωρήσουν τις συμβάσεις των κυβερνήσεων Σημίτη και να διεκδικήσει ρήτρες.
•Δεν ζήτησε η παρούσα κυβέρνηση ρήτρες καθυστέρησης για τη παράδοση των τεσσάρων υποβρυχίων.
•Δεν διεκδίκησε καν τη προσφορά των δύο υποβρυχίων 209 που ήταν πρόθυμοι να τα δώσουν δωρεάν το 2008.