Η Αμερικανική Boeing έχει παρουσιάσει υλικό υψηλής ταχύτητας του ελικοπτέρου επίθεσης Apache κατά τη διάρκεια του 75ου Ετήσιου Φόρουμ της Εταιρείας Vertical Flight Society.
Ο Graham Warwick δημοσίευσε εικόνες σχετικά με το πρότζεκτ του Apache και ενός μοντέλου του νέου ελικοπτέρου που παρουσίασε η Boeing στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης.
Το πρότζεκτ, το οποίο ονομάζεται Advanced AH-64 Block 2 Compound, αναπτύσσεται για να καλύψει το κενό σε πρόγραμμα FVL (Future Vertical Lift) των ΗΠΑ.
Όπως έχει ανακοινωθεί νωρίτερα, το νέο πυροβόλο όπλο θα διαθέτει μια διευρυμένη κύρια πτέρυγα, αναθεωρημένη διάταξη εξαγωγής κινητήρα, μεγάλο κατακόρυφο πτερύγιο ουράς και οπίσθια έλικα ώθησης. Ο σχεδιασμός μπορεί επίσης να διαθέτει ένα νέο, άκαμπτο σύστημα ρότορα, το οποίο αποτελεί τυπικό χαρακτηριστικό για άλλα σύνθετα σχέδια ελικοπτέρων.
Επίσης, η Rotor & Wing International δήλωσε ότι η Boeing έχει ήδη πραγματοποιήσει δοκιμές αεροδυναμικής σήραγγας (tunnel testing) ενός μοντέλου κλίμακας ενός πυραύλου Apache υψηλής ταχύτητας.
«Η Boeing επιδιώκει να προσφέρει ένα προσιτό μέσο για να κρατήσει το σημερινό ελικόπτερο μεσαίας επίθεσης του αμερικανικού στρατού, το AH-64 Apache, αποτελεσματικό μέχρι το 2060», ανέφερε η εταιρεία σε γραπτή απάντηση στις ερωτήσεις του Rotor & Wing International. «Ο στόχος της Boeing είναι να προσφέρει και να πετύχει νέες τεχνολογίες που αποτελούν το προηγμένο Apache στα τέλη του 2028».
@Boeing goes public with compound AH-64 Apache concept at @VTOLsociety #forum75 showing model just out of the wind tunnel. Streamlined fuselage and engine nacelles, retractable gear, longer wings, tail-mounted propulsor. Tail rotor retained pic.twitter.com/l8q0OqzRvQ
— Graham Warwick (@TheWoracle) May 14, 2019
Σύμφωνα με την φωτογραφία που έχει κυκλοφορήσει, το νέο ελικόπτερο έχει σχεδιαστεί με την αεροδυναμική ατράκτου και τις ατράκτους του κινητήρα, ανασυρόμενος οδοντωτός τροχός, μακρύτερα πτερύγια, προωθητή με ουρά.
Αποκαλύφθηκε τον περασμένο Οκτώβριο στο συνέδριο της Vertical Flight Society για την Τεχνική Στρατιωτικών Επιχειρήσεων Ελικοπτέρων (HELMOT) στο Hampton Roads της Βιρτζίνια, το σύνθετο ελικόπτερο AH-64E Block II θα διαθέτει έναν οπίσθιο κινητήρα, θα αυξήσει την ταχύτητα του αεροσκάφους στα 185 kts και το ωφέλιμο φορτίο στα 5.900 κιλά (HOGE) κατά την απογείωση και την εμβέλεια στα 460 nm.
Πηγή: Defence-Blog