Την Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016 πραγματοποιήθηκαν από την Ναυτική Διοίκηση Βορείου Ελλάδος, με τον Πλοίαρχο Παυλούδη Χρήστο ΠΝ, τα Βότσεια 2016, στην προτομή του Ναυάρχου Βότση, στη Θεσσαλονίκη.
Εκεί μνημονεύθηκαν τα ονόματα του πληρώματος του Τορπιλοβόλου- 11 και τελέστηκε επιμνημόσυνη δέηση.
Στη συνέχεια έγινε κατάθεση στεφάνων από στρατό, ναυτικό και από συλλόγους και φορείς.
Από το Ναυτικό Μουσείο Λιτοχώρου, η κατάθεση έγινε από τον Πρόεδρο κύριο Τριανταφύλλου Ιωάννη. Αξίζει να αναφερθεί ότι παρά το άσχημο του καιρού, η προσέλευση του κόσμου ήταν μεγάλη.
Το τορπιλοβόλο -11 ήταν το πρώτο του ιδίου τύπου ελληνικό πολεμικό πλοίο (τα άλλα ήταν τα Τορπιλοβόλο-12, Τορπιλοβόλο-13, Τορπιλοβόλο-14, Τορπιλοβόλο-15, και Τορπιλοβόλο-16). Ναυπηγήθηκε το 1884-1885 στα γερμανικά ναυπηγεία Vulkan (Ενετάγη στον Στόλο το 1885) Έλαβε μέρος στον πόλεμο του 1897. Το 1905 υπέστη μετασκευή στο εργοστάσιο «ΜακΝτούαλ και Βαρβούρ» στον Πειραιά. Προστέθηκε δεύτερος λέβητας και απέκτησε δεύτερη καπνοδόχο, ενώ αυξήθηκε η ταχύτης του και βελτιώθηκε ο οπλισμός του.
Με την έναρξη του Πρώτου Βαλκανικού πόλεμου και με κυβερνήτη τον ΥποπλοίαρχοΝ. Βότση στις 18 Οκτωβρίου 1912, μπήκε νύκτα στον λιμένα της Θεσσαλονίκης και τορπίλισε την αγκυροβολημένη εκεί παλαιά τουρκική θωρακοβάριδα FETH-I-BULEND. Βυθίσθηκε κατόπιν προσαράξεως στις 23 Απριλίου 1913 στον όρμο Μούδρου της Λήμνου συνεπεία σφοδρής κακοκαιρίας, χωρίς θύματα. Αργότερα ανελκύσθηκε και επανήλθε στην ενεργό δράση. Το 1918 μετατράπηκε σε υδροφόρο. Παροπλίσθηκε το 1920.
Πηγή: »Εφημερίς του Ολύμπου»