Το 2013, η Νότια Κορέα αποφάσισε να αγοράσει 40 F-35 από Lockheed-Martin χωρίς να είναι σε θέση να το αξιολογήσει την πτήση αποκλείοντας τη πρόταση της Boeing ευνοήθηκε για 60 F-15 Silent Eagle.
Ενας από τους λόγους της απόφασης είχε να κάνει με την μεταφορά τεχνογνωσίας που ανέμενε ότι θα έπαιρνε η Νότια Κορέα για να την χρησιμοποιήσει στην ανάπτυξη του δικού της KF-X.
Όμως η Lockheed Martin θέτει περιορισμούς σ΄ ότι έχει να κάνει με το ραντάρ AESA και άλλα σημαντικά συστήματα όπως για παράδειγμα το σύστημα ηλεκτρονικής οπτικής στόχευσης.
Οι περιορισμοί αποδίδονται σε λόγους ασφαλείας . Η απόφαση αυτή ενδέχεται να καθυστερήσει σημαντικά την ανάπτυξη και παραγωγή των 160 αεροσκαφών KF-X που έχει προγραμματίσει η Νότια Κορέα. Κι αυτό γιατί θα αυξηθεί κατακότυφα το κόστος ανάπτυξής του.
Νοτιοκορεατες αξιωματούχοι υποστηρίζουν ότι οι τεχνολογίες που δεν “παραχωρούνται” από τις ΗΠΑ θα αναπτυχθούν από τη δική τους βιομηχανία. Υπάρχουν όμως ερωτήματα όχι μόνο για το κόστος αλλά και για τη διαλειτουργικότητα που θα υπάρχει με άλλα αμερικανικής προέλευσης συστήματα.