Τι θα κερδίσει η ελληνική ναυπηγική και αμυντική βιομηχανία από την υπόθεση των φρεγατών Fremm, αν τελικά προχωρήσει η υπόθεση του “λίζινγκ”; Η απάντηση είναι εύκολη: ΤΙΠΟΤΑ!
Οι εργαζόμενοι στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και μάλιστα αυτοί που πρόσκεινται στην “κυβερνητική” ΔΑΚΕ, στην ανακοίνωση που εξέδωσαν χθες κατηγόρησαν τη κυβέρνηση ότι με όσα κάνει δείχνει να έχει προτεραιότητα να σώσει τα γαλλικά ναυπηγεία και όχι τα ελληνικά!
Ίδιο κλίμα επικρατεί και στα ναυπηγεία Ελευσίνας ,όπου οι εργαζόμενοι χρόνια τώρα άκουγαν το “παραμύθι” του σωτήριου προγράμματος των Fremm, και τώρα διαπιστώνουν ότι αυτοί που θα χαρούν θα είναι οι Γάλλοι συνάδελφοί τους στα ναυπηγεία της Λοριάν.
Η προσπάθεια που γίνεται για να παρουσιαστεί ως “απολύτως συμφέρουσα” η ιστορία του “λίζινγκ”, αρχίζει και προκαλεί πολλές σκέψεις και προβληματισμούς.
Γιατί όσα γράφουν κυβερνητικά διαδικτυακά μέσα προκαλούν τουλάχιστον έκπληξη. Πως να μην εκπλαγείς όταν διαβάζεις ότι θα πληρώνουμε 6 εκατομμύρια το μήνα για τη χρήση ,για 20 χρόνια κι αυτό θεωρείται καλή συμφωνία, γιατί η κάθε Fremm, κοστίζει αν την αγοράσεις 1,2 δις ευρώ. Αν κάποιος κάνει τις σχετικές αριθμητικές πράξεις θα διαπιστώσει ότι με τη μέθοδο που προσπαθούν να περάσουν θα τις πληρώσουμε κοντά στο 1,5 δις !
Κάτι δεν πάει καλά στην ιστορία και αυτό φαίνεται και από την “βιασύνη” που παρατηρείται στην όλη υπόθεση.